• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب بلاخره برای کاربران iOS منتشر شد

  • کد خبر : 17241
  • 30 خرداد 1400 - 10:10
قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب بلاخره برای کاربران iOS منتشر شد

با قدرتمندتر شدن هر روزه گوشی‌های هوشمند، نیاز کاربران به استفاده از برنامه‌ها به صورت پشت سر هم بیشتر و بیشتر شد. این موضوع تا جایی ادامه داشت که کم کم شاهد حضور ویژگی‌ای با قابلیت استفاده همزمان از دو برنامه بودیم. اما کاملترین حالت برای استفاده از چند برنامه به صورت همزمان درحال حاضر تحت عنوان Picture in Picture درحال عرضه برای تمام برنامه‌های اندروید و iOS است. قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب از زمان حضور این ویژگی در iOS درحال تست و آزمایش بود. حال بعد از گذشت چندین ماه بلاخره تیم توسعه دهنده پشت پرده یوتیوب این قابلیت را به صورت عمومی در اختیار کاربران خود گذاشته است.

کاربران اندروید سال‌های متوالی زیادی را با داشتن چنین قابلیتی سپری کرده بودند و حضور این ویژگی برای آن‌ها درحال حاضر به یک حالت عادی برای استفاده از برنامه یوتیوب در کنار یک برنامه دیگر تبدیل شده است. با این حال کاربران یوتیوب در سیستم عامل iOS با وجود صبر طولانی مدت بلاخره قادر هستند یک مورد کامل را از این ویژگی تجربه کنند.

بر اساس گفته‌های تیم توسعه دهنده یوتیوب در حال حاضر این تیم درحال انتشار بروزرسانی برای آیپد و آیفون با محتوای این ویژگی هستند. با تمام این تفاسیر متاسفانه باید بگوییم قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب برای iOS تنها برای کاربران پرمیوم در دسترس است. این درحالی است که برای استفاده از این ویژگی در اندروید نیاز به هیچگونه اکانت پرمیومی نخواهید داشت. اگرچه طبق گفته‌های این تیم به زودی این قابلیت برای تمام کاربران یوتیوب در دسترس قرار خواهد گرفت.

برای استفاده از این قابلیت نیاز به انجام هیچ کار خاصی نیست و تنها کافیست در هنگام پخش ویدیو همانند دیگر برنامه‌ها، با کشیدن انگشت خود از پایین صفحه به بالا، وارد صفحه اصلی شوید. در این حالت یوتیوب با تشخیص خودکار، ویدیو را به صورت پنجره در پنجره برای شما در خواهد آورد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=17241

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.