• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

فروش ۳۰ هزار نسخه Mi Mix Fold تنها در یک دقیقه!

  • کد خبر : 12946
  • 28 فروردین 1400 - 23:55
فروش ۳۰ هزار نسخه Mi Mix Fold تنها در یک دقیقه!

کمپانی‌های چینی علاقه زیادی به نمایش گذاشتن آمار فروش خود دارند و شیائومی جزو کمپانی‌های به خصوص در این زمینه است. فروش ۳۰ هزار نسخه Mi Mix Fold جدیدترین آمار بدست آمده از سمت شیائومی برای نشان دادن قدرت خود به بازار بوده است. این گوشی هوشمند اولین نمونه تاشو از سمت این کمپانی بوده است و از لحاظ امکانات سخت افزاری در بهترین و بالاترین دره بندی حضور دارد. از این لحاظ شمار زیادی از مردم برای خرید آن صف‌های آنلاین تشکیل دادند.

اولین صف فروش این دستگاه امروز توسط شیائومی در بازار پخش شد و همانطور که انتظار می‌رفت، تنها در ۱ دقیقه شاهد فروش ۳۰ هزار نسخه از اولین تولیدات این دستگاه بودیم. با فروش ۳۰ هزار نسخه Mi Mix Fold کمپانی شیائومی مبلغی نزدیک به ۶۱ میلیون ۳۰۰ هزار دلار بدست آورد. با یک حساب ساده می‌توان متوجه شد این کمپانی در هر ثانیه نزدیک به ۵۰۰ دستگاه از این گوشی هوشمند فروخته است که برای نمونه اولیه گوشی هوشمند تاشوی شیائومی رقم بسیار خوبی بوده است.

می میکس فولد سه گزینه خرید را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در صورتی که قصد خرید نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه را داشته باشید، قیمت ۱۵۳۰ دلاری پیش روی شما خواهد بود. همچنین این قیمت در صورت خرید نسخه ۱۲/۵۱۲ به ۱۶۸۰ دلار افزایش خواهد داشت. در صورتی که ۲۰۰۰ دلار برای گوشی هوشمند خود کنار گذاشته‌اید، می‌توانید نسخه ۱۶/۵۱۲ این دستگاه را به راحتی خریداری کنید.

تمام سه نسخه از اسنپدراگون ۸۸۸، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار ۱۳ مگاپیکسل الترا واید و ۸ مگاپیکسل تل فوتو استفاده کرده‌اند. همچنین HDR 10 در کنار پنل Amoled کمترین کاری بوده است که شیائومی برای نمایشگر این دستگاه کرده است.ند. همچننین با توجه به فروش بالای این دستگاه در صورتی که مشکلی در رابطه با مقاومت این دستگاه وجود داشته باشد به زودی نمایان خواهد شد. همچنین کانال‌های یوتیوبی زیادی نیز توانسته‌اند نگاهی نزدیک به این گوشی داشته باشند. از این لحاظ باید به زودی شاهد حضور ویدیوهای مقایسه دوربین این دستگاه با FOLD 2 و همچنین مقاومت بدنه آن باشیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=12946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.