• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

عیادت نمایندگان مدیرعامل پست بانک از مادر شهید نعیمی

  • کد خبر : 11170
  • 26 اسفند 1399 - 15:39
عیادت نمایندگان مدیرعامل پست بانک از مادر شهید نعیمی

به منظورتجلیل از مقام والای شهدا و تکریم از مادران بزرگوار آنان ،نمایندگان دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران به نیابت از ایشان با حضور در منزل مادر شهید هاشم رضا نعیمی از وی عیادت کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: آقایان اسد گرامی مشاور مدیر عامل بانک در امور ایثار گران و رئیس هسته مرکزی گزینش ،دکتر قضاوی پزشک معتمد بانک و فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی ، در عیادت از مادر شهید نعیمی ضمن ابلاغ پیام دکتر شیری ،جویای احوال ایشان شده و آخرین وضعیت بیماری و درمانی وی را جویا شدند.
در این دیدار آقای گرامی ضمن تجلیل از مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی بویژه جنگ تحمیلی ، مادران شهید را به عنوان اسوه های صبر و فداکاری ذکر کرد.
در این دیدار سعید نعیمی برادر شهید و همکار شاغل در پست بانک ،ضمن تشریح وضعیت بیماری مادر خود گزارشی از اقدامات درمانی وی را ارائه کرد و خواستار مساعدت بیشتر بانک برای کمک به تامین هزینه های درمانی این مادر شهید شد.
در پایان نمایندگان مدیر عامل پست بانک ایران با آرزوی شفای عاجل برای این مادر بزرگوار ، قول مساعد برای پیگیری و کمک به مشکلات وی دادند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=11170

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.