• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

سال ۱۴۰۰، سال جهش و رشد بانک دی خواهد بود

  • کد خبر : 11283
  • 27 اسفند 1399 - 16:59
سال ۱۴۰۰، سال جهش و رشد بانک دی خواهد بود

مدیرعامل بانک دی گفت: سال ۱۴۰۰ سال جهش و رشد قابل توجه بانک دی است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی، برات کریمی در حاشیه برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده بانک دی که به منظور تأیید افزایش سرمایه بانک برگزار شد، گفت: خدا را شاکرم که امروز توانستیم افزایش سرمایه بزرگ دو هزار و ۲۴۳ درصدی بانک دی را به تصویب برسانیم که در مسیر رشد و بالندگی این بانک ارزش‌آفرین، بسیار اثرگذار خواهد بود.
وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده، سرمایه بانک دی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها و آورده نقدی سهامداران از ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به ۱۵۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید، اظهار داشت: بانک دی سال‌ها با زیان انباشته سنگین مواجه بود و خروج از این زیان، کار بسیار دشواری بود که خوشبختانه با همت مدیران ارشد بانک و حمایت‌های بانک مرکزی، سازمان بورس و سهامداران، با مصوبه امروز مجمع عمومی فوق‌العاده، از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت خارج خواهد شد.
مدیرعامل بانک دی تصریح کرد: در یک سال گذشته، بانک دی موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورده است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کاهش ۵۰ درصدی زیان انباشته، کاهش۷ درصدی قیمت تمام‌شده پول، افزایش سیر صعودی درآمدهای مشاعی و غیرمشاعی بانک، افزایش یک هزار و ۱۰۰ درصدی سود سرمایه‌گذاری‌ها و… اشاره کرد.
وی ادامه داد: همچنین در یک سال اخیر شاهد عقد قرارداد همکاری با بنگاه‌های تولیدی و خدمات بزرگ اقتصادی، رشد ۵۲ درصدی اعطای تسهیلات و کاهش ۲۸ درصدی بدهی به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری بودیم که سود و نتایج آن در سال ۱۴۰۰ نمایان خواهد شد و قطعاً در سال آینده، جهش بزرگ بانک دی را شاهد خواهیم بود.
کریمی همچنین با اشاره به عقد تفاهم‌نامه همکاری بین بانک دی و پُست‌بانک ایران، گفت: این تفاهم‌نامه موجب گسترش جغرافیایی ارائه خدمات به سهامداران و به‎ویژه جامعه بزرگ خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=11283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.