• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

روسای حوزه شعب شرق و غرب تهران معرفی شدند

  • کد خبر : 13128
  • 31 فروردین 1400 - 15:53
روسای حوزه شعب شرق و غرب تهران معرفی شدند

برات کریمی، مدیرعامل بانک دی طی احکامی روسای حوزه شعب شرق و غرب تهران را منصوب کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، در مراسمی که با حضور برات کریمی، مدیرعامل، رحیم طاهری، عضو هیئت‌مدیره و جمعی از معاونان و مدیران ارشد بانک برگزار شد، بهرام ایزد موسی و سیدمصطفی مقیمی دینانی به عنوان روسای حوزه‌های شعب غرب و شرق تهران منصوب شدند.
در این مراسم، برات کریمی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمانان جهان و تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، با اشاره به موفقیت‌های بانک دی در یک سال اخیر گفت: با دعای خیر خانواده معظم شهدا و یاری و تلاش تمامی همکاران خدوم، بانک دی بر روی ریل موفقیت قرار گرفته است.
وی افزود: افزایش سرمایه، پله آغازین بانک در رشد و بهبود است که جز در سایه همت و تلاش مضاعف همکاران در سال جدید تحقق پیدا نمی‌کند.
مدیرعامل بانک دی، تغییرات ساختاری ایجاد شده در بانک را عامل شتاب‌دهنده در بهبود عملکرد شعب دانست و تصریح کرد: هدف از ایجاد حوزه شرق و غرب برای شعب تهران، حرکت در مسیر بهبود و اصلاحات ساختاری مورد نظر هیئت‌مدیره است تا از این طریق شتاب بانک در دستیابی به اهداف دوچندان شود.
وی افزود: مهمترین رسالت ایجاد حوزه‌های شعب شرق و غرب تهران افزایش نظارت‌های فنی بر شعب و ارائه راهکارهای اثربخش در جذب منابع و کمک به تخصیص بهینه منابع شعب است.
کریمی با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به تکریم مشتریان در شعب گفت: با توجه به اینکه استراتژی بانک بر جذب منابع ارزان قیمت است، تکریم مشتری و توجه به نیازهای گوناگون آحاد جامعه یک استراتژی کم هزینه برای جذب منابع و نگهداشت مشتریان قدیمی است که امیدوارم تمامی همکاران با هماهنگی روسای جدید حوزه‌های شعب غرب و شرق و ادارات امور شعب، موانع پیشِ روی بانک در زمینه مشتری‌مداری را شناسایی و رفع کنند.
وی در پایان با آرزوی موفقیت برای روسای جدید حوزه‌های شعب شرق و غرب تهران ابراز امیدواری کرد: انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۰ با ابلاغ بسته‌های اعتباری جدید و محصولات تسهیلاتی متنوع بتوانیم در افزایش سهم بانک دی از بازار کوشا باشیم.
در ادامه این مراسم رحیم طاهری، عضو هیئت‌مدیره با اشاره به پیاده‌سازی ساختار حرفه‌ای در بانک گفت: بانک دی در یک سال گذشته با تحولات ساختاری و اصلاحات مالی ایجاد شده در مسیر حرفه‌ای‌گرایی قرار گرفته است که نتایج آن را در شاخص‌های کلیدی بانک شاهد هستیم.
وی افزود: یکی از اهداف اصلی ایجاد حوزه‌های شعب شرق و غرب تهران تسریع در شنیدن صدای مشتریان و تسهیل انعکاس دغدغه‌های همکاران شعب به مدیران ستاد است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد روسای جدید حوزه‌های شعب غرب و شرق تهران با برگزاری جلسات منظم و مستمر با شعب تحت سرپرستی خود بتوانند ضمن انتقال تجربیات خویش به بدنه جوان بانک، نظارت موثر بر شاخص‌های کلان شعب و ارائه گزارش‌های مستمر مالی به ستاد را نهادینه کنند.
در پایان این مراسم، بهرام ایزد موسی به عنوان رییس حوزه شعب غرب و سیدمصطفی مقیمی دینانی به عنوان رییس حوزه شعب شرق تهران احکام خود را از برات کریمی دریافت کردند.
گفتنی است بهرام ایزد موسی سابقه فعالیت در حوزه سرپرستی، شعبه مرکزی و شعب ممتاز بانک صادرات و سیدمصطفی مقیمی نیز سابقه فعالیت در حوزه سرپرستی و شعب ممتاز بانک ملی را در کارنامه خود دارند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=13128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.