• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

رنجبری: وضعیت نفت مسجدسلیمان با اشکش بهتر شده است

  • کد خبر : 61192
  • 07 دی 1401 - 7:25
رنجبری: وضعیت نفت مسجدسلیمان با اشکش بهتر شده است

ایسنا/خوزستان بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اوضاع تمرینات تیم با آمدن آقای اشکش خیلی بهتر شده است و امیدوارم مسئولان از ما حمایت کنند تا بهتر نتیجه بگیریم. 

پیمان رنجبری امروز ششم دی‌ماه در حاشیه تمرین تیمش اظهار کرد: در ابتدا باید از آقای مهاجری که برای این تیم واقعاً زحمت کشید تشکر کنم. خدا را شکر اوضاع تمرینات تیم با آمدن آقای اشکش خیلی بهتر شده است و انرژی مضاعفی به تیم وارد شده است. خدا را شکر روز به روز نیز بهتر می‌شویم و امیدوارم از بازی با آلومینیوم استارت بردهایمان زده شود و روند رو به رشدمان ادامه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، وی درباره علت نتایج ضعیف این تیم گفت: علت زیاد است و خیلی موارد را می‌توان مطرح کرد اما صحبت نکنیم بهتر است. ما از نظر بازیکن در مضیقه هستیم و اگر تمرین ما را ببینید خیلی کم تعداد هستیم. باید بتوانیم از دو بازی پیش رو نتیجه بگیریم و به نیم‌فصل دوم امیدوار باشیم تا با تقویت تیم و با شرایط بهتر در نیم‌فصل دوم فوق‌العاده ظاهرشویم.

رنجبر در واکنش به این سؤال که گویا بازیکنان نفت مسجدسلیمان دریافتی کمتر نسبت به سایر بازیکنان لیگ برتری داشته‌اند گفت: شرایط برای نفت مسجدسلیمان همیشه به همین صورت بوده است و ما این را می‌دانستیم اما امیدوارم مسئولان از ما حمایت کنند تا بهتر نتیجه بگیریم. 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=61192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.