• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

رفع مشکلات ناشی از تحریم و صرفه‌جویی ارزی در شرکت قالب‌ها/ ثبت رکوردهای جدید در تولید قالب

  • کد خبر : 13044
  • 30 فروردین 1400 - 12:05
رفع مشکلات ناشی از تحریم و صرفه‌جویی ارزی در شرکت قالب‌ها/ ثبت رکوردهای جدید در تولید قالب

شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا در سال ۹۹ به رغم تحریم‌های ظالمانه و شرایط سخت کرونا موفق شد در زمینه تولید قالب و قطعه رکورد بزند و در بومی سازی قطعات و دستگاه ها کارنامه خوبی داشته باشد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، مجید رمضانی مدیرعامل شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا در بازدید فرماندار تهران از این مجموعه صنعتی، گفت: با تکیه بر توان متخصصان داخلی موفق شده ایم بسیاری از مشکلات ناشی از تحریم ها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: صرفه جویی قابل توجه ارزی در بومی سازی دستگاه ها و قطعات و همچنین ثبت رکوردهای جدید در تولید قالب و قطعه از جمله اقداماتی است که در این مجموعه صورت گرفته است.

فرماندار تهران همچنین در بازدید از شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا، گفت: وجود ظرفیت های تولیدی مناسب در این شرکت نشان از رشد قابل توجه در صنعت تولید قطعات پرسی و ساخت قالب است و بدین جهت ضرورت دارد با حمایت مناسب ازشرکت هایی مانند شرکت قالب ها محدودیت های ناشی از نواقص مدیریتی را برطرف کنیم تا شرکت های صنعتی بیش از گذشته در بازارهای هدف نقش آفرین باشند.

وی تلاش شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا در تحقق اهداف کلان گروه سایپا را ستودنی ارزیابی کرد و افزود: باعث افتخار است که چنین شرکتی با دانش و پرسنل جهادگر در مجموعه سایپا فعال است؛ این امر نوید بخش آینده ای روشن در تولید قطعه، قالب و رفع نیاز صنعت خودروی کشور است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=13044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.