• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

دکتر حریرچی و جهانپور از شرکت مس قدردانی کردند

  • کد خبر : 12952
  • 29 فروردین 1400 - 4:04
دکتر حریرچی و جهانپور از شرکت مس قدردانی کردند

به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس، این نشست با حضور جمعی از مدیران و مسئولان سازمان‌های همراه گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع‌رسانی مقابله با کرونا به صورت ویدئو کنفرانس در استودیو سلامت برگزار شد. حریرچی با تشکر از شرکت‌های مس، فولاد مبارکه اصفهان و فولاد هرمزگان و همچنین سازمان منطقه […]

به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس، این نشست با حضور جمعی از مدیران و مسئولان سازمان‌های همراه گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع‌رسانی مقابله با کرونا به صورت ویدئو کنفرانس در استودیو سلامت برگزار شد.
حریرچی با تشکر از شرکت‌های مس، فولاد مبارکه اصفهان و فولاد هرمزگان و همچنین سازمان منطقه آزاد قشم و کیش افزود: از سایر شرکت‌ها هم می‌خواهم برای مسئولیت اجتماعی خود در این مسیر از ما حمایت کنند تا گام‌های بلندی برای اطلاع‌رسانی مردم انجام دهیم.
معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لزوم اطلاع‌رسانی گسترده به منظور انتقال مفاهیم پیشگیری از کرونا با بیانی مردمی را خواستار شد.
وی گفت: اطلاع‌رسانی باید در سطح وسیعی انجام شود و این کار پویش ملی اطلاع‌رسانی برای غلبه بر کرونا در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
حریرچی از برندها خواست مسئولیت اجتماعی خود را در غلبه بر کرونا متمرکز کنند و تأکید کرد: با اقداماتی که در این مدت انجام می‌دهید در پساکرونا ارزش افزوده بیشتری کسب خواهید کرد و از تبلیغات مستقیم هم مؤثرتر خواهد بود.
وی افزود: کرونا، این واقعیت را بیش از پیش نشان داد و دیدیم که عواملی مثل سرمایه اجتماعی، تأثیر بسیاری در مبارزه با این بیماری دارد و اهمیت آن آن‌چنان بالاست که امروزه یکی از معیارهای مهم سنجش کارایی حکومت‌ها، مدیریت مبارزه با کروناست و لذا امروزه در تعیین سازمان‌های پیشرو نیز باید توانمندی آنها در همراهی غلبه بر کرونا مدنظر قرار داد.
همچنین دکتر جهانپور از همکاری و همیاری ۷۰ شرکت و برند صنعتی و تجاری همراه و همیار گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع‌رسانی مقابله با کرونا تحت پویش ره سلامت همچون شرکت ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، شرکت فولاد هرمزگان، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، سازمان مناطق آزاد قشم و کیش و شرکت شیرین عسل تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=12952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.