• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0

خط قرمزی در برخورد با فساد و فرار مالیاتی نداریم

  • کد خبر : 30693
  • 03 آذر 1400 - 11:18
خط قرمزی در برخورد با فساد و فرار مالیاتی نداریم

تجارت‌گردان – رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت:در برخورد با مفاسد اداری و مبارزه با فرار مالیاتی هیچ خط قرمزی نداریم.

تجارت‌گردان – رسانه مالیاتی ایران، داود منظور با تاکید بر ضرورت تکریم مودیان مالیاتی و مودی مداری گفت: ارتقای سلامت نظام اداری و فساد ستیزی از برنامه‌های مهم نظام مالیاتی است و در برخورد با مفاسد اداری و مبارزه با فرار مالیاتی هیچ خط قرمزی نداریم. 

 رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم نظام مالیاتی، مبارزه فساد اداری و همچنین برخورد جدی با فرار مالیاتی است، گفت: با هدف ارتقای سلامت نظام اداری و حرکت به سمت نظام مالیاتی عادلانه و منصفانه، همه مدیران سازمان باید یک صدا و قاطعانه با فساد اداری برخورد کنند. 

وی تصریح کرد: واحد‌های نظارتی و حراستی سازمان امور مالیاتی کشور باید با هر گونه تخلف و فساد، برخورد جدی کرده و مقتدرانه و هوشمندانه با این موضوع رو به رو شوند. رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه، بر ضرورت ارتقای تفکر و فرهنگ مودی مداری با رویکرد افزایش رضایت‌مندی مودیان، بهبود تمکین مالیاتی و صیانت همزمان از حقوق دولت و مودیان مالیاتی تاکید کرد.

 منظور، همچنین با اشاره به اینکه فرهنگ سازمانی، اخلاق اداری و سطح دانش و تخصص همکاران در ارتقای کارآیی سازمان و رضایت مودیان مالیاتی بسیار تاثیرگذار است، گفت: نظام مالیاتی باید به سمت دانش محوری، تخصص‌گرایی و اخلاق مداری حرکت کند. 

وی با بیان اینکه ارتباط با مودیان باید در برنامه روزانه مدیران قرار گیرد، گفت: مدیران کل و معاونین ایشان لازم است روزانه، زمانی را به صورت حضوری برای ارتباط با مودیان اختصاص دهند و همچنین از طریق سیستم پیامکی و یا از طریق ایمیل سازمانی و تقویت مرکز ارتباط مردمی سازمان با شماره ۱۵۲۶ در خصوص ارتباط با مودیان مالیاتی اهتمام ویژه‌ای بعمل آورند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=30693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.