• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

تداوم مسیر رشد در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 11547
  • 01 فروردین 1400 - 17:46
تداوم مسیر رشد در سال ۱۴۰۰

فرارسیدن سال ۱۴۰۰ را به تمامی همکاران، سهامداران محترم و مشتریان وفادار بانک کارآفرین تبریک و تهنیت عرض میکنم و برای یکایک شما از خداوند متعال سلامتی، آرامش و موفقیت را در تمامی لحظات زندگیتان آرزومندم.

سال ۱۳۹۸ را در حالی پشت سر گذاشتیم که در مقاطع مختلف با چالشها و مشکلات غیرقابل پیش بینی روبه رو بودیم. همه گیری بیماری کرونا، فعالیت بنگاههای مالی و کسبوکارها در سرتاسر دنیا را به طور مستقیم تحت الشعاع قرارداد، برخی از آنان در ورطه زیان دهی قرار گرفتند و مطابق با اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده خود ظاهر نشدند. هرچند در این میان، برخی از کسب وکارهای آنلاین، تحدیدها، چالشها و مشکلات به وجود آمده را به فرصت تبدیل کرده و سودآوری خوبی را در طی این مدت تجربه کردند.
علیرغم مشکلاتی که اقتصاد کشور و به تبع آن بانکها طی چند سال اخیر شاهد آن بوده اند، بانک کارآفرین با لطف و عنایت خداوند بزرگ و همیاری کلیه همکاران توفیقات و دستاوردهای زیادی داشت و سالی پر از موفقیت را تجربه کرد.
بانک کارآفرین در سالی که گذشت، استراتژیها و برنامه های توسعه ای را در همه بخشها در دستور کار خود قرار دادو خوشبختانه باهمت و تلاش یکایک همکاران در بخشهای صف و ستاد، در رشد شاخص های مهم، کارنامه درخشان و قابل ملاحظهای را کسب کرد. ازجمله رشد قابل توجه در سپرده ها، تسهیلات، صدور ضمانتنامه ها و اعتبارات اسنادی و… بخشی از عملکرد مثبت بانک است که نهایتاً به افزایش خالص سود بانک منجر شد.
بدون تردید این دستاورد و این کارنامه درخشان با همدلی و همراهی مضاعف تمامی همکاران عزیز، سهامداران محترم و مشتریان گرامی میسر شده است. به یاری خداوند، امید است مسیر توسعه، کمال و رشد بانک کارآفرین در سال ۱۴۰۰ نیز همچون سال جاری باقوت و قدرت بیشتری و ضمن رعایت تمامی اصول و موازین قانونی و حرفهای در صنعت بانکداری کشور ادامه یابد.
موفق و پیروز باشید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=11547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.