• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

تاکید بر تقویت همکاری های بانک ملت و شرکت ایرانسل

  • کد خبر : 13497
  • 05 اردیبهشت 1400 - 20:34
تاکید بر تقویت همکاری های بانک ملت و شرکت ایرانسل

مدیرعامل بانک ملت در نشستی با مدیرعامل شرکت ایرانسل و مدیرعامل شرکت هلدینگ بهسازان فردا بر تقویت همکاری های فی ما بین تاکید کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این نشست که با حضور علیرضا حمیدی معاون مدیرعامل در امور بانکداری شرکتی و تجاری، سیدابوطالب دیبایی معاون مدیر عامل در امور اعتباری، مجید قاسمی فرید رییس شعبه ظفر و اسکندری مدیر ارشد مشتری برگزار شد، با اشاره به سطح همکاری‌های بانک ملت و ایرانسل، از این شرکت به عنوان یکی از مشتریان استراتژیک بانک ملت نام برد.
وی همچنین راهکارهایی را برای گسترش سطح همکاری‌های دو مجموعه در دو حوزه بانکی و همچنین همکاری‌های مشترک ارائه کرد.
دکتر بیگدلی تنظیم و انعقاد تفاهمنامه مشترک با شرکت ایرانسل را در زمینه همکاری‌های بانکی و همکاری‌های مشترک که وظایف دو مجموعه در آن به دقت مشخص شده باشد بسیار حائز اهمیت دانست و بر پیگیری انجام آن تاکید کرد.
وی در زمینه رفع مسائل و مشکلات ارزی شرکت ایرانسل نیز دستور برگزاری جلسه مشترک با حضور مدیران ارشد امور بین‌الملل بانک، مدیران ارشد شرکت صرافی ملت  و شرکت ایرانسل را صادر کرد.
دکتر عباسی، مدیرعامل شرکت ایرانسل هم در این دیدار با قدردانی از عملکرد بانک ملت و سرعت ارائه خدمات در تامین نیازهای شرکت در بخش ارزی و تامین کالاهای ضروری در شرایط موجود (تحریم)، از کارکنان این بانک به عنوان کارکنانی حرفه‌ای نام برد و مراتب رضایت خود را از تعاملات فی مابین اعلام کرد.
وی از بانک ملت به عنوان یکی از بهترین و بزرگ ترین بانک ها در شبکه بانکی کشور یاد کرد و با تاکید بر لزوم افزایش سطح همکاری بانک ملت و شرکت ایرانسل اظهار امیدواری کرد که این همکاری ها در سال جاری در حوزه های مختلف تقویت شود.
علیرضا حمیدی، معاون مدیرعامل در امور بانکداری شرکتی و تجاری، گزارشی را در زمینه روند تعاملات فی مابین بانک ملت و شرکت ایرانسل ارائه کرد و تسریع در انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین را در شفافیت انجام همکاری‌های مشترک موثر دانست. وی همچنین آمادگی حوزه بانکداری شرکتی بانک ملت را برای بررسی و تامین نیازمندی‌های مالی و بانکی شرکت ایرانسل اعلام کرد.
دکتر حکیم جوادی، مدیرعامل شرکت هلدینگ بهسازان فردا هم گزارشی از روند تعاملات فی مابین شرکت ایرانسل و هلدینگ بهسازان فردا ارائه کرد.
در این دیدار پس از بحث و تبادل نظر در زمینه راهکارهای ارتقای سطح همکاری‌‌های فی‌مابین، توافقاتی بین دو مجموعه به دست آمد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=13497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.