• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

بیمه سامان در تعطیلات نوروز، درخدمت بیمه گذاران

  • کد خبر : 11375
  • 28 اسفند 1399 - 10:30
بیمه سامان در تعطیلات نوروز، درخدمت بیمه گذاران

شرکت بیمه سامان ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، در ایام نوروز ۱۴۰۰ نیز مانند سال های گذشته با همه توان در خدمت بیمه گذاران است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، همزمان با فرارسیدن تعطیلات سال نو، این شرکت به مشتریان و بیمه گذاران خود اطمینان می دهد که از حداکثر ظرفیت موجود برای خدمت رسانی استفاده کرده و انواع خدمات بیمه ای آنلاین، تلفنی و حضوری را به منظور جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان ارائه می کند.

به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، شرکت بیمه سامان از مشتریان خود درخواست می کند تا حد امکان از خدمات غیرحضوری بهره بگیرند، اما در صورت نیاز، کلیه شعب شرکت در تعطیلات نوروز بر اساس زمان بندی مشخص فعالیت می کنند.

شعب شیفت در ایام تعطیل نوروز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۰۰ و در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰ خدمات صدور و پرداخت خسارت را به بیمه گذاران ارائه می کنند.

همچنین در راستای تسهیل ارائه خدمات بیمه ای، بیمه گذاران می توانند برای دریافت خدمات آنلاین، صدور بیمه نامه شخص ثالث و تمدید بیمه نامه بدنه اتومبیل و شخص ثالث از طریق سایت این شرکت به نشانی www.si24.ir جهت دریافت خسارت اتومبیل به نشانی www.pwa.samaninsurance.ir و همچنین جهت صدور معرفی نامه به مراکز درمانی و ارسال مدارک خسارت درمان به وب سایت www.members.darmanet.ir مراجعه کنند.

در ایام نوروز، مرکز تماس شرکت بیمه سامان نیز به شماره ۸۹۴۳-۰۲۱ پاسخگوی مخاطبان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=11375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.