• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

بانک دی صندوق امانات در اختیار مشتریان قرار می‌دهد

  • کد خبر : 13130
  • 31 فروردین 1400 - 15:54
بانک دی صندوق امانات در اختیار مشتریان قرار می‌دهد

بانک دی به منظور پاسخ به نیاز امنیت‌بخشی به اموال افراد و ایجاد آسودگی خاطر و رفاه حال مشتریان برای نگهداری اموال ارزشمند در محیطی امن و عاری از خطر، خدمت صندوق‌های اجاره‌ای (صندوق امانات بانکی) را ارائه می‌دهد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، حفاظت ایمن از سرمایه‌های مالی یکی از دغدغه‌های اصلی است و بانک ها به عنوان امین سرمایه های مردم موظف به ایجاد شرایط و امکاناتی در راستای صیانت از اموال شخصی افراد هستند و به همین منظور بانک دی با هدف ارتقای خدمت‌رسانی به مشتریان در شعب دولت، نیاوران و شهران، امکان بهره مندی از صندوق‌های اجاره ای را فراهم کرده است.
صندوق‌‎های اجاره‌ای بانک نسبت به صندوق‌های شخصی از امنیت بیشتری برخوردار هستند و محرمانه بودن اموال و امنیت بالا از جمله مزایای صندوق های اجاره‌ای محسوب می‌شود.
صندوق‌های اجاره‌ای بانک دی با کیفیت عالی در سطح معیارهای سازمان ملی استاندارد و با ویژگی ضد حریق و برخورداری از شرایط ایمنی ویژه در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ آماده ارائه به مشتریان گرامی هستند.
مشتریان گرامی می‌توانند با برقراری ارتباط با مرکز ارتباط با دی از طریق شماره تلفن ۲۸۹۳۰-۰۲۱ اطلاعات تکمیلی درباره شرایط صندوق های اجاره‌ای بانک دی را دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=13130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.