• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

بالا بودن ضریب نفوذ بیمه در گیلان نشان از پتانسیل بالای اقتصادی این استان دارد

  • کد خبر : 17316
  • 31 خرداد 1400 - 12:57
بالا بودن ضریب نفوذ بیمه در گیلان نشان از پتانسیل بالای اقتصادی این استان دارد

ساختمان جدید سرپرستی بیمه سامان گیلان چهار شنبه ۲۶ خرداد با حضور مسئولان کشوری و استانی بیمه سامان در رشت افتتاح شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سامان، آیین راه اندازی ساختمان جدید سرپرستی بیمه سامان استان گیلان هفته جاری با حضور عبدالرسول عطائی معاون اجرائی شرکت بیمه سامان ، واقع در بلوار دیلمان رشت مورد بهره برداری قرار گرفت .
عبدالرسول عطائی در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه بیمه سامان در پرتفوی صنعت بیمه کشور گفت : با وجود نوپا بودن بیمه سامان در تاریخ صنعت بیمه به دلیل مدیریت ریسک مناسب ، عدم بخل ورزی در پرداخت خسارت، تخصیص حداکثری اهداف و فعالیت های شرکت در رشته های زندگی خصوصا عمر و پس انداز نقش بسزایی را در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور را داشته است.
وی با تاکید بر اینکه استراتژی بیمه سامان همسویی اهداف و فعالیت ها با نیاز های بازار و مشتریان است افزود این شرکت در جهت نیل به این مهم سرمایه گذاری ها بسیاری را در حوزه دیجیتال و ورود به فضای مجازی نموده است.
همچنین ایشان به موفقیت های بیمه سامان در ورود به بازارهای بین المللی و تاسیس شعب در خارج از کشور مانند عراق ،افغانستان ،ترکیه و…خبر داد .

معاون اجرایی بیمه سامان ضمن قدردانی از عملکرد آقای قدیر پور سرپرست گیلان از وی به عنوان یک مدیر با تجربه در صنعت بیمه یاد کرد و عملکرد او را در گیلان موفق ارزیابی نمود و افزود : راه اندازی ساختمان جدید قطعا برای ارائه خدمات بهتر و متنوع تر برای جلب مشتری مداری است و امیدواریم اهداف و برنامه های پیش بینی شده بیمه سامان در سال جاری در جهت ارتقای شاخص های سازمانی با تلاش همکارانمان در گیلات محقق شود.
پیش از آن در این مراسم محمد رضا قدیر پور مدیر بیمه سامان استان گیلان ضمن قدردانی از حمایت های احمد رضا ضرابیه مدیر عامل و عضو هیئت مدیره بیمه سامان ، اعضای هیئت مدیره ، معاونین و مدیران ستادی و نیز حمایت ها و پشتیبانی معاون اجرایی و هیات همراه بیمه سامان ،رییس و اعضای سندیکای بیمه های بازرگانی گیلان در مراسم گفت : از اینکه سکاندار شرکتی موفق در صنعت بیمه استان هستم بسیار خرسندم و قطعا تمام تلاش من و همکارانم در جهت گسترش شبکه بازرگانی و فروش در استان خواهد بود و با همراهی که از همکارانم می بینم این مهم در گیلان محقق خواهد شد.
قدیر پور در این مراسم از ارائه محصول جدید بیمه سامان در رشته عمر به نام یونیت لینک خبر داد و افزود بیمه سامان با فروش این محصول با تکیه بر دانش، مهارت و چالاکی شبکه فروش قطعا در صنعت بیمه استان زبانزد خواهد شد.
وی در خاتمه ساختمان جدید را فضایی برای ارائه خدمات دهی بهتر و متنوع تر همراه با سهولت بیشتر خدمات به مشتریان عنوان کرد.
رییس سندیکای بیمه های بازرگانی گیلان هم در این مراسم با اعلام این مطلب که یکی از شاخص های توسعه یافتگی اقتصاد در دنیا ، صنعت بیمه است و هر کشور اگر بخواهد در عرصه رقابت جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد ، باید این شاخص توسعه یافتگی را بهبود دهد گفت :صنعت بیمه با دریافت حق بیمه از مردم و سرمایه گذاری آن در طرح های اقتصادی بستر رونق اقتصادی را فراهم می کند و کشور ما در صنعت بیمه به سرعت در حال پیشرفت است.
حجت اله فلکیان ضریب نفوذ بیمه را در کشورهای غربی و توسعه یافته بالا دانست و ضریب نفوذ کشورمان را دارای فاصله با دنیا اذعان کرد و یاد آور شد : ضریب نفوذ بیمه در ایران در حال رشد است و گیلان هم در مقایسه با سایر استان ها در کشور در رده سوم بالا بودن ضریب نفوذ بیمه قرار دارد.
به گفته وی گیلان با آنکه استان صنعتی نیست و در قیاس با استان های اقتصادی و صنعتی از شاخص های پایین تری در اقتصاد روبرو است ، اما ضریب نفوذ بیمه در گیلان بالا و مهمترین عامل آن سابقه قدیمی تجارت در این استان و مسائل فرهنگی و بالا بودن آگاهی مردم است.
مدیر کل بیمه ایران استان گیلان و رییس سندیکای بیمه های بازرگانی ، از بیمه سامان به عنوان یک بیمه موفق در کشور یاد کرد و با اشاره به اینکه بیمه سامان در گیلان در رده بیمه های بازرگانی موفق است و این موفقیت حاکی از درایت و توانمندی محمد رضا قدیر پور در استان است ، خاطر نشان کرد : مهمترین اصل رشد و توسعه در صنعت بیمه برای رسیدن به بازار فروش بیشتر مشتری مداری است .
در این مراسم ساختمان جدید سرپرستی بیمه سامان که پیش از این در طبقه فوقانی بانک سامان واقع در نقاطع شهید باستانی شعار ( صابرین ) قرار داشت ، ساختمان جدید در بلوار دیلمان رشت افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=17316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.