• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی پارس خودرو/ خیز بلند نگین خودروسازی ایران در سال جدید

  • کد خبر : 13004
  • 29 فروردین 1400 - 20:05
افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی پارس خودرو/ خیز بلند نگین خودروسازی ایران در سال جدید

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت پارس خودرو با حضور بیش از ۷۸ درصد از سهامداران به صورت مجازی در محل این شرکت برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، مجمع فوق العاده شرکت پارس خودرو، امروز با حضور بیش از ۷۸ درصد سهامداران برای تصویب و اعلام افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی ها برگزار شد.

بر اساس تصمیمات این مجمع فوق العاده، افزایش سرمایه شرکت پارس خودرو از ۲ هزار و ۲۷۲ میلیارد تومان به ۱۱ هزار و ۳۵۷ میلیارد تومان افزایش یافت.

گفتنی است این افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی زمین، مازاد تجدید ارزیابی ساختمان ها، محوطه سازی، تاسیسات ساختمان، ماشین آلات و ابزار آلات، قالب ها و فیکسچرها، لیفتراک ها و دارایی های نامشهود به میزان ۹۰ هزار و ۸۴۸ میلیارد و ۲ میلیون و ۴۷۷ هزار ریال اعمال و به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار رسیده است.

پارس خودرو با این افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی قدم بزرگی را برای جذب سرمایه گذاری های جدید، رشد تولید و تحقق اهداف والای شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری و مزین شده است برداشت.

در این مجمع مصطفی مدبر مدیرعامل پارس خودرو با اشاره به تمرکز این شرکت بر روی تولید داخل و افزایش کیفیت محصولات گفت: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، پارس خودرو توجه ویژه ای به پتانسیل های داخلی و بومی سازی قطعات دارد و ضمن برنامه افزایش تولید، ارتقا کیفی محصولات را هم در دستور کار خود قرار داده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=13004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.