• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

استقبال بی نظیر شهروندان از مسابقه سیرجان‌شناسی

  • کد خبر : 12876
  • 28 فروردین 1400 - 4:04
استقبال بی نظیر شهروندان از مسابقه سیرجان‌شناسی

مسابقه مجازی «سیرجان شناسی» که با هدف توسعه دانش سیرجان‌شناسی و مشارکت همشهریان در برنامه‌ای آنلاین و جذاب به مدت ۵ شب برگزار شد، با استقبال بی نظیر شهروندان سیرجانی در این مسابقه مواجه شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، این مسابقه مجازی شبانه بر اساس استانداردهای برنامه های تلویزیونی، با حمایت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و با مشارکت مرکز سیرجان شناسی و رسانه شهر من سیرجان به صورت زنده در استودیو تصویری رسانه مذکور از ۲۲ فروردین آغاز و شب گذشته به کار خود پایان داد که به طور میانگین هر شب ۲۰ هزار نفر بیننده از طریق اینستاگرام به تماشای این مسابقه نشستند و مجموعا ۱۰۰ هزار ببینده این برنامه مجازی را دنبال کردند.

در این برنامه آنلاین که در شب پایانی همزمان ۸۸۰۰ نفر در لایو برنامه حضور داشتند، ۱۶ نفر از بین کسانی که تمایل به حضور داشته و بیشترین امتیاز در مرحله نخست را داشتند، در این شب‌ها در محل استودیوی مسابقه به رقابت پرداختند.

از سوی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر علاوه بر اهدای جوایز ارزنده به شرکت کنندگان حاضر و برندگان مسابقه، در طول شب های مسابقه به ۳۵ نفر از شرکت کنندگان که در لایو‌های شبانه حضور داشتند به قید قرعه هدایای نقدی اهدا شد.

همچنین نمایش و انتشار تولیداتی در قالبِ کلیپ، یادداشت، موشن‌گرافیک، تصویر و… با هدف معرفیِ سیرجان، از طریق رسانه شهر من سیرجان و در طول برنامه از دیگر بخش‌های این مسابقه بزرگ بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=12876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.