• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

1

پیام نوروزی مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

  • کد خبر : 66897
  • 28 اسفند 1401 - 15:59
پیام نوروزی مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیام نوروزی خود اظهار داشت: «در سال جدید تلاش خواهیم کرد در چارچوب ۲ رویکرد کلی تسهیل فرآیندهای ارائه خدمت و به‌روزرسانی سامانه‌ها اقداماتی را صورت دهیم تا مشتریان به‌گونه‌ای آسان‌تر و با کیفیت‌تر خدمات بانکی را دریافت کنند.»

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز، عملکرد بانک در سال ۱۴۰۱ و برنامه‌های آن در سال ۱۴۰۲ را تبیین کرد.
در این پیام آمده است:
«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْاَبْصَارِ یَا مُدَبّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْاَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا اِلَی اَحْسَنِ الْحَالِ
نوروز نمادی است تا به خاطرمان آورد چونان که خداوند متعال، جانِ طبیعت را تازه می‌کند، ما نیز باید مروری بر افکار و اعمال خود داشته باشیم و آنجا که نیاز است، رویکردی نو در پیش گیریم.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۱ با حمایت سهامداران، مشتریان و کارکنان خود توانست توفیقات بزرگی را به دست آورد. رشد بیش از ۷۰ درصدی منابع، افزایش ۲ میلیون نفری تعداد مشتریان، پرداخت حدود ۳ میلیون فقره وام و حفظ مطالبات معوق در سطح کمتر از نیم درصد که بهترین عملکرد در سطح شبکه بانکی به شمار می‌رود، نمایی از عملکرد بانک در آینه شاخص‌های آماری است.
بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور موفق شد در سال ۱۴۰۱ پروژه‌هایی همچون راه‌اندازی پیشخوان مجازی و همچنین پلتفرم نئوبانک قرض‌الحسنه (کیوبانک)، عرضه اوراق قرض‌الحسنه، دریافت مزد خدمت به جای کارمزد ثابت وام، سفته الکترونیکی و توثیق سهام را به سرانجام برساند که همه باعث تسهیل در فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان شد.
در سال جدید نیز به لطف خداوند و همت بلند کارکنان بانک، تلاش خواهیم کرد در چارچوب ۲ رویکرد کلی تسهیل فرآیندهای ارائه خدمت و به‌روزرسانی سامانه‌ها اقداماتی را صورت دهیم تا مشتریان به‌گونه‌ای آسان‌تر و با کیفیت‌تر خدمات بانکی را دریافت کنند.
ضمن تبریک عید نوروز و فرا رسیدن سال نو، امیدوارم روزی بیاید که همه جامعه ایرانی از برکت قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند و دریافت خدمات نوین بانکی بر بستر قرض‌الحسنه به‌عنوان یک سنت دیرینه را تجربه کنند؛ روزی که ۸۵ میلیون ایرانی، ۸۵ میلیون حساب قرض‌الحسنه داشته باشند.
ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی»

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=66897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.