• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

‎موسسه اعتباری ملل پیشگام سیستم نوین خدمات دهی

  • کد خبر : 46265
  • 02 خرداد 1401 - 5:40
‎موسسه اعتباری ملل پیشگام سیستم نوین خدمات دهی

‎ویروس منحوس کرونا هر چه که داشت، یک ویژگی منحصر به فردی که به همراه خود آورد سوق دادن هموطنان به بهره مندی از سیستم نوین بوده است؛ در این بین نیز موسسه مالی اعتباری ملل خدمات ویژه خود را به شکل اینترنتی و به عبارتی مجازی در اختیار هموطنان قرار داده است.

به گزارش رویداد خبر در بسیاری از کشورهای دنیا خدمات بانکداری نوین از سالیان گذشته آغاز شده است تا با این کار کاهش هزینه ها و نگهداشت امور بانکی صورت گیرد در کشورمان نیز دست اندرکاران موسسه اعتباری ملل گام های بلندی را برای نوین کردن خدمات خود انجام داده اند؛ به طوری که اقدامات گوناگونی از سوی این موسسه برای هموطنان فراهم شده است تا هم دور از ویروس کرونا باشند و به شکل فیزیکی به شعبه مراجعه نداشته باشند و همچنین خدمات و امورات بانکی شان در دست خودشان اداره شود، 

‎برای اینکه از نحوه خدمات سیستم نوین این موسسه اعتباری بیشتر آگاه شویم، در گزارش پیش رو بیشتر به این موضوع پرداخته ایم.

‎همراه بانک ملل، یار همیشه همراه

‎سامانه همراه بانک موسسه اعتباری ملل با طراحی منحصر بفرد خود، ارتباط با مشتریان را مطلوب تر کرده است که دارای ساختاری چابک در کنار طراحی جذاب و مبتنی بر دانش روز با توجه به خواسته های مشتریان در سایه رشد فناوری و مفاهیم نوین بانکداری متمرکز است.

. Mobile Bank امکان انجام کلیه تراکنش های مجازی شبکه بانکی را به صورت غیر حضوری و با صرف کمترین زمان و هزینه مهیا کرده است. امنیت مالی تراکنش ها، مقیاس پذیری، پیمانه ای بودن این محصول، قابلیت ارائه سرویس های نوین بانکی را در کمترین زمان فراهم می کند.

‎خدمات دهی تلفن همراه

‎این روزها نرم افزار های گوناگون بانکی به روی تلفن همراه هموطنان نصب است که یکی از مهم ترین و پرکاربردترین آنها پویانگار ملل (فام) است، چرا که خدمات قابل توجهی را این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد.

‎مکان ثبت، تاییدیه دریافت، انتقال، استعلام و کلیه فعالیت های چک های صیادی، همچنین استعلام انتقال وجه های انجام شده از فام در مقصد، افزودن یادآوری چک، اتصال به هاب فناوران و بهبود عملکرد برنامه از جمله خدمات دهی این نرم افزار است.

‎این نرم افزار همانند سایر نرم افزار های موجود خدمات پرداخت قبوض، خرید شارژ تلفن همراه و خرید بسته های اینترنتی را نیز ارائه می دهد.

‎کارت هدیه بانک به انتخاب مشتری و با انتشار عکس مورد علاقه

‎از دیگر اقدامات نوین این موسسه اعتباری این است که در راستای مشتری مداری امکان درخواست کارت سفارشی الکترونیک طرح ملل کارت و هدیه کارت فراهم شده است و کافی است برای درخواست کارت سفارشی الکترونیکی به سایت موسسه اعتباری ملل مراجعه کنید و مشخصات مدنظر را با دقت تکمیل و سفارش خود را ثبت کنید.

‎بعد از تکمیل و ثبت سفارش، توسط سیستم کد رهگیری و تاییدیه الکترونیکی نمایش داده می شود که شما می توانید با انتخاب دکمه پیگیری کارت از وضعیت سفارش خود مطلع شوید و بعد از حداکثر ۱۵ روز کاری، کارت سفارشی خود را دریافت کنید.

‎از ویژگی های این طرح این است که مشتریان می توانند عکس مخاطب اهدای کارت هدیه را به روی کارت منتشر کنند و همچنین می توانند متنی ماندگار را به روی کارت هدیه مورد نظرشان انتشار دهند.

‎بانک در دست شماست

‎این روزها دیگر نیاز نیست خود را به موسسه اعتباری ملل برسانید و ساعت ها وقت خود را در ترافیک شهری، معضلات آلودگی هوا و کمبود جای پارک خودرو بگذرانید کافی است با استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی موسسه اعتباری ملل بدون مراجعه حضوری به شعبه، اطلاعات مربوط به حساب های خود را به صورت لحظه ای در اختیار داشته و از راه دور امور مالی خود را مدیریت کنید. دارندگان کلیه حساب های موسسه (جاری, پس انداز و تسهیلات) با یک دستگاه رایانه و اتصال به اینترنت می توانند از این امکان استفاده کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=46265
  • منبع : ‎رویداد خبر گزارش می دهد؛

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.