• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

۸۴ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به کارخانه خوراک دام و طیور میرجاوه

  • کد خبر : 56094
  • 20 مهر 1401 - 21:04
۸۴ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به کارخانه خوراک دام و طیور میرجاوه

کارخانه تولید خوراک دام و طیور شهرستان میرجاوه با تسهیلات ۸۴ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون با حضور سرپرست بانک توسعه تعاون و همزمان با هفته وحدت افتتاح گردید.

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون طی سفر به استان سیستان و بلوچستان در افتتاحیه کارخانه تولید خوراک دام و طیور شهرستان میرجاوه اظهار داشت: این استان پهناور واجد مزیت‌های متعدد اقتصادی و تجاری و سرمایه انسانی مستعد است.
وی افزود: هفته وحدت مناسبتی بسیار فرخنده و نشان دهنده عزم و اراده، اتحاد و یکپارچگی ملت مسلمان ایران در مسیر آبادانی و پیشرفت کشور است.
سرپرست بانک توسعه تعاون ایجاد اشتغال و توسعه بخصوص در استانهای مرزی و کمتر ‌برخوردار را از اهداف بانک برشمرد و افزود: تاکید من به همکاران مجموعه بانک بر این است تا با تلاش و همکاری و مشارکت در طرح های تولیدی و اشتغال زایی باعث ایجاد رونق در استان‌های کمتر ‌برخوردار گردند و حتی منابع از استانهای مرکزی کشور به سوی استان مرزی و کمتر توسعه یافته تخصیص داده شود تا بتوان آبادانی و اشتغال و در پی آن امنیت استان را فراهم نمود.
در این مراسم سعید معادی معاون امور استان‌ها و بازاریابی، سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست بانک، محمد حیدری جهانتیغی معاون فناوری و پشتیبانی مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند.
گفتنی است کارخانه تولید خوراک و دام طیور با مشارکت بانک توسعه تعاون با تسهیلات بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال در شهرستان مرزی میرجاوه از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری با ایجاد اشتغال برای ۱۵ نفر ایجاد شده که اولین و تنها کارخانه اولید خوراک و دام در شهرستان می باشد که با هدف تامین خوراک دام استان و استانهای همجوار و صادرات به کشورهای هم مرز پاکستان و افغانستان ایجاد شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=56094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.