• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

۸شرکت‌ صادرکننده ممتاز کشور معرفی شدند

  • کد خبر : 7123
  • 23 دی 1399 - 18:12
۸شرکت‌ صادرکننده ممتاز کشور معرفی شدند

بیست‌وچهارمین مراسم روز ملی صادرات، روز ۲۲ دی ماه سال جاری در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

در این مراسم از شرکت های برتر صادراتی کشور در دو بخش ممتاز و نمونه صادراتی تقدیر به عمل آمد. 

در سامانه انتخاب صادرکنندگان نمونه ۸۲۲ شرکت ثبت نام نمودند که در این بین ۳۸۰ متقاضی جزو واجدین شرایط شناخته شدند و در مجموع از ۵۶ صادرکننده برتر با اهدای تندیس و لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.

منتخبان به تفکیک، ۱۰ شرکت در حوزه صادرات صنایع غذایی، ۷ شرکت در حوزه صادرات خدمات فنی و مهندسی و ۳۹ شرکت در حوزه صادرات محصولات صنعتی و معدنی هستند که ۴۸ شرکت حائز دریافت تندیس صادرکننده نمونه ملی شدند و ۸ شرکت با توجه به اقدامات صادراتی و موفقیت در بازارهای منطقه و جهانی موفق به دریافت تندیس صادرکننده ممتاز ملی شدند. 

۸ شرکت ممتاز صادراتی کشور در گروه های مختلف تولیدی و صنعتی شامل شرکت پاکسان، شکوه بناب، شرکت نفت سپاهان، شرکت برفاب، صنایع شیر ایران، صنایع کاشی سرامیک سینا، شرکت تولید مواد اولیه داروپخش عماد هستند که حسن بقائی مدیرعامل پاکسان به عنوان اولین نفر از مجموعه مدیران عامل این شرکت ها تندیس زرین این دوره از مراسم را از دستان اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دریافت کرد و برگ زرین دیگری به ویترین افتخارات این مجموعه افزود.

بی شک موفق بودن در صنعت و تولید در این برهه حساس کار ساده و آسانی نیست و امکانات، توانمندی و تدبیر همه جانبه‌ای را می طلبد که با بهره گیری از آنها بتوان با مدیریتی جهادی به عنوان اولین صادرکننده ممتاز سال ۱۳۹۹ معرفی شد.

شرکت هایی که به تندیس زرین صادراتی کشور دست پیدا کردند قطعا توانسته اند در تحقق برنامه های کلان صادراتی کشور و ارز آوری موفق عمل نموده و با بهره گیری از همه ظرفیت صادراتی خود، راه بازارهای جهانی را در پیش بگیرند و این اتفاق در سالی رخ داده که کشور در طالمانه تریندوران تحریمی خود به سر می برد و وضعیت جدید جهانی و تغییرات به وجود آمده در دوران شیوع کرونا نیز تاثیرات منفی بسیاری بر بازارهای جهانی گذاشته است.

صادرکنندگان به‌عنوان سربازان جبهه جنگ اقتصادی کشور هستند و بدون شک کمتر کسی مطلع است که این شرکت ها در شرایط فعلی که کشور با مشکلات ریز و درشت اقتصادی دست به گریبان است و برای تداوم تولید و فراهم آوردن ارز چه فداکاری‌های شایان توجهی می‌‌نمایند. شایسته است که در این شرایط وزارتخانه ها، سازمان ها و نهاد های دولتی با ایجاد سهولت و طرح های حمایتی به اقدامات این شرکت ها رونق و شتاب بیشتری دهند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.