• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

۴۳۰ میلیارد ریال کالا به چرخه تولید و مصرف بازگشت

  • کد خبر : 24189
  • 22 شهریور 1400 - 11:58
۴۳۰ میلیارد ریال کالا به چرخه تولید و مصرف بازگشت

رویداد خبر – مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان اظهار کرد: طی ۵ماهه ابتدایی سالجاری در استان گیلان معادل ۴۳۰ میلیارد ریال کالا از جمله کالاهای اساسی، تجهیزات خط تولید، ماشین‌آلات صنعتی و قطعات و لاستیک خودرو در راستای حمایت رفع نیازهای داخلی به چرخه تولید و اشتغال بازگشته است.

رویداد خبر– به گزارش روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، حجت نژادقنبر مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان در خصوص عملکرد ۵ماهه منتهی به مرداد ماه سالجاری اظهار کرد: با همت کارکنان، این مجموعه شاهد رشد‌های قابل توجهی در بخش‌های مهمی از جمله فروش، تعیین تکلیف و اعاده کالاها بوده است.

وی افزود: طی ۵ ماهه نخست سالجاری میزان فروش اموال تملیکی گیلان از طریق مزایده الکتریکی سراسری در بخش منقول با رشد ۵۰۰ درصدی به بیش از ۹۰ میلیارد ریال و در بخش غیرمنقول نیز با رشد ۳۴۰۰ درصدی به ۳۴ میلیارد ریال رسیده است.

نژادقنبر با تاکید بر اهمیت کاهش انباشت اموال تحت تملک بخصوص پرونده‌های سالیان گذشته عنوان کرد: برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته در راستای تسریع در تعیین تکلیف کالاها طی دوره مذکور، منجر به تعیین مقدار زیادی از کالاهای سنواتی شده است.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان با اشاره به کالاهایی که در راستای حمایت از تولید در قالب واگذاری به صاحبان آنها تعیین تکلیف شده تصریح کرد: طی ۵ماهه ابتدایی سالجاری در استان گیلان معادل ۴۳۰ میلیارد ریال کالا از جمله کالاهای اساسی، تجهیزات خط تولید، ماشین‌آلات صنعتی و قطعات و لاستیک خودرو به چرخه تولید و اشتغال بازگشته است.

نژادقنبر از ۷ برابر شدن حجم کالاهای استردادی خبر داد و عنوان کرد: طی دوره مذکور به تشخیص و دستور تعزیرات حکومتی بدون دریافت هیچ کارمزدی بابت نگهداری کالا، ۱۳۰ میلیارد ریال کالا به صاحبان آن مسترد شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۶۰۰ درصد رشد داشته است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=24189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.