• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

۲۲ بهمن؛ طنین‌انداز پیروزی اراده ملتی بزرگ بر استبداد

  • کد خبر : 64358
  • 21 بهمن 1401 - 13:30
۲۲ بهمن؛ طنین‌انداز پیروزی اراده ملتی بزرگ بر استبداد

سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان در پیامی فرارسیدن چهل و چهارمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب، ملت همیشه سرافراز و همکاران سازمان اموال تملیکی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متن پیام مدیرعامل سازمان اموال تملیکی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام الله مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه جاودان ملتی است که با برپایی انقلاب اسلامی، اعجازی بزرگ رقم زدند و برگی زرین در خاطر همه انسان‌های وارسته و آزادیخواه جهان گشودند که طنین‌انداز پیروزی اراده ملتی بزرگ بر استبداد و ظلم، در سراسر جهان شد.

دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود زعیـم آگاه، حکیم و فرزانه حضرت امام‌خمینی(ره) به ایران ورق می خورد. انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نشان دهنده بلوغ این حادثه عظیم در جهان اسلام و به ویژه در جزیره امن ایران اسلامی است. ملت ایران با جهاد و مقاومت، در سایه ایمان و اتکال به خداوند متعال، اعتقاد به نصرت الهی و با هدایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هندسه جهانی قدرت را تغییر داده و این شجره طیبه رشد کرده است.

 در شرایط حساس امروز و در جنگ پیچیده و چند لایه ترکیبی و تجمیعی دشمن، پاسداشت پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر که مظهر رهایی ملت ایران به شمار می رود، فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی است.

روایت‌گری تبیین دستاوردهای عظیم مادی و معنوی انقلاب، بیان فلسفه و دلیل مردم سالاری دینی، بازگویی ابعاد متنوع انقلاب و بازنمایی تأثیرات آن در سطح ملی و فراملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نقش مهمی در خنثی کردن توطئه شوم دشمنان برای تخریب چهره واقعی این انقلاب شکوهمند دارد.

این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب بر روشن بودن نقشه دشمن بر ایجاد اختلاف و بی اعتمادی تاکید کردند راهبرد نظام، مسئولان و ملت بصیر و آگاه در ۲۲ بهمن امسال «اتحاد ملی» است.

ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان انقلاب را گرامی داشته و این روزهای پر افتخار را به همکاران پر تلاش در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تبریک عرض می‌نمایم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.