• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

۱۶ آذر؛ آخرین مهلت شرکت در مزایده الکترونیک خودروهای خارجی

  • کد خبر : 59707
  • 15 آذر 1401 - 14:56
۱۶ آذر؛ آخرین مهلت شرکت در مزایده الکترونیک خودروهای خارجی

ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۱ آخرین مهلت بازدید از خودروهای خارجی عرضه شده در مزایده سراسری الکترونیک شماره ۲۶۳ سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و ارائه پیشنهاد قیمت برای خرید آنها است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده  الکترونیک سراسری ۲۶۳ سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان به صورت الکترونیک و در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) برگزار می شود.

در این مزایده الکترونیک که هشتمین مزایده الکترونیک این سازمان در سال جاری است، علاوه بر ۳۸ دستگاه خودروی سواری وارداتی باقی مانده از دو مزایده فوق العاده قبلی که در استانهای بوشهر و خوزستان عرضه شده اند؛ کالاهای دیگری چون مواد شیمیایی، لوازم و ابزارآلات صنعتی، ماشین آلات راهسازی، لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال نیز در قالب ۱۴۰۰ دسته کالا از ۳۰ استان کشور عرضه شده است.

مزایده الکترونیک ۲۶۳ با حضور اعضای شورای فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در روز بیست و یکم آذرماه رمزگشایی می شود و برندگان آن نیز از طریق تارنمای این سازمان به اطلاع مردم می رسد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=59707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.