• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
0

۱۲۰ درصد رشد مانده منابع ارزی و ریالی در ۱۰ ماهه ۱۴۰۱

  • کد خبر : 63377
  • 09 بهمن 1401 - 12:56
۱۲۰ درصد رشد مانده منابع ارزی و ریالی در ۱۰ ماهه ۱۴۰۱

رئیس شعبه رشت بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: مانده منابع ارزی و ریالی این بانک طی ۱۰ماهه گذشته ۷۷۲ هزار میلیارد ریال بوده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۱۲۰ درصد رشد را تجربه کرده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، “غلامعلی ماجدی” ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، میزان تسهیلات اعطایی شعبه رشت از محل منابع صندوق توسعه ملی را در ده ماهه اول سال جاری، ۵۷۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این شعبه از بانک توسعه صادرات ایران، مبلغ ۳۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش به صادرکنندگان و تولیدکنندگان صادرات محور استان گیلان اعطا کرده است.
وی با بیان اینکه، شعبه رشت طی این مدت موفق به جذب دو شرکت دانش بنیان شده است، اظهار داشت: با تلاش مستمر برای تعامل با صادرکنندگان استان، توانسته ایم در بخش صنایع دارویی، برق و صنایع غذایی به مشتریان جدید، خدمات ارائه کنیم.
ماجدی همچنین از موافقت اولیه شعبه بانک توسعه صادرات ایران با تامین مالی طرح تکمیل پروژه پست ۲۳۰.۶۳ کیلوولت در غرب رشت و پروژه خط ۲۳۰/۶۳ کیلوولت در پره سر انزلی( غرب رشت) خبر داد.
رییس شعبه رشت بانک توسعه صادرات ایران گفت: همچنین ۴ فقره مصوبه سرمایه در گردش بالغ بر ۱۵۳۰ میلیارد ریال تا پایان دی ماه جاری از ستاد مرکزی اخذ شده و در دست اجراست؛ این تسهیلات به صنایع دارویی، غذایی و کشاورزی تخصیص داده شده است.
وی با بیان این که ۷۰ درصد از صادرکنندگان نمونه استان گیلان در سال جاری مشتری این شعبه بوده اند، اظهار داشت: شرکت چوب کاران نوین منطقه آزاد انزلی نیز از مشتریان این شعبه بوده که موفق به کسب عنوان صادرکننده نمونه ملی شده است.
ماجدی یادآور شد: درراستای توسعه تعامل با جامعه صادراتی و تولیدکنندگان استان گیلان ، این شعبه با هدف معرفی خدمات و تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران و ارائه مشاوره های تخصصی ، طی ماه گذشته در نخستین نمایشگاه کسب و کار گیلان شرکت کرد.
به گفته رئیس شعبه رشت بانک توسعه صادرات ایران، طی سه روز برگزاری نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان با رویکرد (دانش بنیان)، همکاران شعبه پاسخگوی سوالات مراجعه کنندگان بوده و مشاوره های تخصصی در مورد خدمات و تسهیلات به ویژه حوزه دانش بنیان به بازدید کنندگان ارائه کرده اند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=63377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.