• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

یک روز بدون ماسک را تجربه کنید!

  • کد خبر : 3350
  • 09 آذر 1399 - 12:31
یک روز بدون ماسک را تجربه کنید!

در این روزها که رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا به یک الزام مهم تبدیل شده است، می توانید در خانه بنشینید و با سامانه «بام» بانک ملی ایران از خدمات یک شعبه بانکی بدون نیاز به حضور استفاده کنید.

در این روزها که رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا به یک الزام مهم تبدیل شده است، می توانید در خانه بنشینید و با سامانه «بام» بانک ملی ایران از خدمات یک شعبه بانکی بدون نیاز به حضور استفاده کنید.
به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، خدمات بانکی امروز جزء جدایی ناپذیر در زندگی روزمره هر فردی است و استفاده از خدمات بانکداری یک امر حیاتی تلقی می شود. در این میان بانک ها یکی از پرترددترین و البته پرخطرترین مناطق به لحاظ ریسک بالا برای شیوع و انتقال کرونا محسوب می شوند و طی چند ماه گذشته بودند نیروهای فداکار و متخصصی در نظام بانکی که به علت ابتلا به کرونا در شعب جانشان از دست داده اند.راهکار چیست؟ اینکه همچنان روال زندگی پیش از کرونا را در پیش بگیریم و انتظار داشته باشیم که سایه این ویرس هر چه سریع تر از سر ما کم شود و زندگی به جریان سابق خود بازگردد؟ قطعا چنین چیزی میسر نخواهد شد و در مقابل هر یک از ما باید مسئولیت مان را برای مراقبت از سلامتی خود و اطرافیان در برابر این بیماری ایفا کنیم که یکی از مهم ترین راهکارها برای حل این موضوع، کاهش رفت و آمدهای غیرضروری تا حد امکان است.بانک ملی ایران بهره مندی از خدمات غیرحضوری بانکی را به مشتریان خود توصیه می کند تا علاوه بر فراهم کردن آسایش و آرامش خاطر و همچنین سلامتی و ایمنی خود، همراه با دیگر هموطنان در مسیر قطع زنجیره شیوع کرونا گام بردارند.سامانه بام بانک ملی ایران امکان بهره مندی از خدمات بانکداری شعب بدون نیاز به حضور در بانک را برای مشتریان فراهم آورده است و کاربران می توانند با استفاده از این سامانه صورتحساب بگیرند و پول کارت به کارت کنند. خرید شارژ، انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا»، «بام» سازمانی، پرداخت اقساط، قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی، پرداخت قبوض و… از دیگر خدمات بام است.بدین منظور از مشتریان گرانقدر نیز درخواست می شود تا ضمن بهره مندی از خدمات غیرحضوری بانک، تا حد امکان از مراجعه به شعب خودداری کنند و تنها در موارد بسیار ضروری آن هم با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش وارد شعبه شوند.همچنین با بازو (بات) ملی یار بله به آدرس bmiassistantbot پیش از حضور خود، راحت و بی‌دردسر و از آن مهم تر سالم و بهداشتی نوبتشان را دریافت کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=3350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.