• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

یک درجه افزایش دما مصرف آب شرب را ۷۰ میلیون مترمکعب افزایش می‌دهد

  • کد خبر : 20566
  • 13 مرداد 1400 - 20:33
یک درجه افزایش دما مصرف آب شرب را ۷۰ میلیون مترمکعب افزایش می‌دهد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: هر یک درجه افزایش دمای هوا، ۶۰ تا ۷۰ میلیون لیتر مصرف آب شرب را در تهران افزایش خواهد داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمد رضا بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه وضعیت منابع آبی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمد رضا بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه وضعیت منابع آبی تهران نارنجی است افزود: امسال هوا بسیار گرم است و در شهر تهران ۲ تا ۳ درجه در مقایسه با سال گذشته در تهران افزایش دما اتفاق افتاده است.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۳۵ میلیون مترمکعب آب شرب در شهر تهران مصرف شده است که این رقم نشان می‌دهد بطور متوسط مصرف آب شرب در تهران، هیچ روزی کمتر از ۳ میلیون مترمکعب نبوده است.

مدیرعامل آبفای استان تهران با بیان اینکه هم اکنون مصرف آب شرب در تهران معادل ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار مترمکعب است ادامه داد: صنعت آب روزهای سختی را سپری می‌کند و البته ما با همه ظرفیت درحال فعالیت و تزریق آب به شبکه هستیم، اما تا امروز در شهر تهران حتی یک ساعت نیز قطعی آب نداشتیم.

بختیاری گفت: هم اکنون مخازن سدهای تهران ۷۰۰ میلیون مترمکعب آب ذخیره کرد، این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته یک میلیارد و ۸۰ میلیون مترمکعب آب در مخازن ۵ گانه تهران ذخیره آب بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=20566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.