• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

یک خانه سفارشی‌سازی شده

  • کد خبر : 60149
  • 22 آذر 1401 - 18:10
یک خانه سفارشی‌سازی شده

لوازم خانگی سری Bespoke سامسونگ با ترکیب طرح‌های قابل شخصی‌سازی و فناوری‌های نوآورانه، به دستگاه‌هایی الهام‌بخش برای سبک زندگی جدید کاربران تبدیل شدند. به کمک شخصی‌سازی گسترده این سری از محصولات، هر فردی می‌تواند امضای مخصوص خود را در لوازم انتخابی خانه‌اش داشته باشد و هر محصولی را بر اساس سلیقه و نیاز خود طراحی کند. از سوی دیگر هر کدام از این محصولا شامل یخچال، ماشین لباسشویی و… به جدیدترین فناوری‌های سامسونگ در این حوزه مجهز هستند.

سامسونگ اخیرا لباسشویی Bespoke AI خود را معرفی کرد که به حسگرهای AI Wash مجهز است و با اندازه‌گیری وزن و سطح چرک بودن لباس‌ها، مقدار آب و مواد شوینده لازم برای شست‌وشو را تعیین می‌کند تا مصرف انرژی به حداقل برسد.

لوازم خانگی سری Bespoke با کنار هم قرار دادن ۶ سرویس خانه هوشمند شامل آشپزی، انرژی، مراقبت از لباس، مراقبت از حیوانات خانگی، مراقبت از هوا و مراقبت از خانه امکانات گسترده‌ای را در دسترس کاربران می‌گذارند.

عرضه جهانی سریBespoke ، محصولات این سری را در اختیار طیف گسترده‌ای از کاربران در سرتاسر جهان گذاشت. همزمان با آن، سامسونگ چالش‌هایی را در کشورهای مختلف برگزار کرد تا کاربران این سری از محصولات بتوانند علاوه بر طرح‌های جهانی از طرح‌های بومی کشور و منطقه خود استفاده کنند. این موضوع تعامل جدیدی را بین کاربران محصولات سری Bespoke و طراحان و آثار هنری در سراسر جهان برقرار کرد که گوشه‌ای از آن را در ادامه مرور می‌کنیم.             

طرح‌های مخصوص برای سری خاص

کاربران سری Bespoke سامسونگ در سنگاپور، به ترکیبی از طرح‌های متنوع و مفاهیم خاص و جذاب دسترسی دارند. این دسته از کاربران طرح‌هایی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کارتونی استودیوی دیزنی را در داختیار دارند که به آنها امکان می‌دهد، با حسی سرشار از نوستالژی‌های دوران کودکی خود، لوازم خانه را طراحی کنند. 

در دیگر کشور آسیایی یعنی اندونزی نیز سامسونگ همکاری خود را با دو تصویرگر این کشور به نام‌های کاترین هونستا و راشل آجنگ آغاز کرد تا نسخه‌های منحصربه‌فردی از یخچال‌ و دستگاه مراقبت از لباس AirDresser را طراحی کنند. در نتیجه این همکاری کاربران سری Bespoke لوازمی را در خانه خود دارند که با آثاری حاوی مفاهیم قومی و فرهنگی کشور اندونزی طراحی شده است.

در آفریقای جنوبی، سامسونگ چالش Bespoke را برگزار کرد که طی آن علاقه‌مندان با ارسال طرح‌هایی، فضای ایده‌آل آشپزخانه و اتاق‌های خانه خود را با حضور لوازم خانگی سری Bespoke به تصویر کشیدند. این چالش بستر مناسبی برای بروز خلاقیت و نوآوری کاربران فراهم کرد تا خانه رویایی خود را با سری Bespoke طراحی کنند.

سطح تازه‌ای از شخصی‌سازی در آمریکا

سری Bespoke با امکان شخصی‌سازی گسترده، فضایی را فراهم کرده تا این دستگاه‌ها به بستری برای ابراز شخصیت و علایق هر کاربر تبدیل شود. در ایالات متحده، سامسونگ با همکاری برند Lowe’s نسخه ویژه‌ای از پنل‌ یخچال‌‌های سری Bespoke را عرضه کرد که به خریداران امکان می‌داد تا یخچال خود را متناسب با فضای خانه و سبک زندگی‌شان سفارشی‌سازی کنند. 

علاوه بر این سامسونگ پنل‌های جدید MyBespoke را عرضه کرد که به کمک آن، کاربران می‌توانند آثار هنری محبوب خود، عکس‌های خانوادگی و دیگر طرح‌های خلاقانه را بر روی یخچال‌های درب فرانسوی (French doors) سری Bespoke به نمایش گذارند. برای تکمیل طراحی، مصرف‌کنندگان همچنین می‌توانند رنگ‌های مختلف را انتخاب کرده و یخچالی بی‌نظیر و منحصربه‌فرد برای خانه خود بسازند.   

جوایز Bespoke در استرالیا

در جوایز Australian Good Design سال ۲۰۲۲، سه مورد از لوازم خانگی Bespoke سامسونگ (شامل تصفیه‌ هوای AX53، یخچال و مراقب لباس AirDresser) در رده طراحی موفق به کسب مدال طلا شدند. این جایزه، بیانگر نوآوری‌های چشمگیر و طراحی‌ متمایز در محصولاتی است که توانسته کیفیت زندگی کاربرانش را بهبود دهد.

اکتشاف جهان‌های واقعی و مجازی

در کنار زندگی واقعی، مصرف‌کنندگان در کره می‌توانند از محصولات Bespoke، در متاورس هم لذت ببرند. سامسونگ سرویس جدید Home Meta را در این کشور راه‌اندازی کرده است که با ایجاد یک تجربه سه‌بعدی مبتنی بر متاورس، این امکان را به کاربران می‌دهد که محصولات Bespoke را در محیطی مشابه خانه خود انتخاب و تجربه کنند. کاربران می‌توانند مدل و رنگ دقیق مورد نظر خود را انتخاب کنند، محصولاتی که در فروشگاه‌ها موجود نیستند را مشاهده کنند و با استفاده از ویژگی‌های نمایش مجازی، نحوه قرارگیری و چینش لوازم خانگی را در خانه خود شبیه‌سازی کنند.

در آمریکا و سایر مناطق، کاربران می‌توانند به نمایشگاه مجازی Bespoke به عنوان یک پلتفرم آنلاین، که آن‌ها را به یک سفر مجازی از طریق تجربه یک فروشگاه واقعی می‌برد، دسترسی داشته باشند. این تجربه به مشتریان امکان می‌دهد در محصولات Bespoke غرق شده و مدل‌های مدنظر خود را سفارشی‌سازی کرده و خریداری کنند و به کاربران سراسر جهان، این امکان را می‌دهد تا دور هم جمع شوند و احساس‌های خود را پیرامون تجربه کاربری مرتبط، به صورت مجازی با هم به اشتراک بگذارند.

Bespoke، یک حس مشترک جهانی

سامسونگ، در سراسر جهان، لوازم خانگی Bespoke را ارائه می‌کند که هم نیازهای در حال تکامل و رشد کاربران را برطرف کرده و هم مدل‌هایی با طراحی‌ جذاب را ارائه می‌دهد که با سلیقه مشتریان در هر کشور، منطقه‌ و فرهنگی قابل اجراست. در این راه سامسونگ تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در عین توسعه قابلیت‌های محصولات لوازم خانگی خود بر روی نیازهای و علایق کاربران متمرکز شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.