• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

یک تابستان آرامش

  • کد خبر : 48249
  • 31 خرداد 1401 - 14:15
یک تابستان آرامش

روز‌های بلند و پرنور تابستان در آلبوم عکس‌های خانوادگی ما پر‌رنگ‌تر از باقی فصل‌هاست. خاطرات ثبت شده‌ای از آغاز تعطیلات تابستانی و بازی‌های کودکانه در حیاط خانه تا سفر به سواحل شمال و دورهمی‌های پر شور و نشاط خانوادگی. اما برخی عکس‌ها خاطرات را با جزییات بیشتری به یادم می‌آورند. مثلا تصویری از پدرم که سرگرم بررسی ماشین لباسشویی قدیمی خانه بود، در حالی که مادرم با نگرانی و سبدی پر از لباس‌ در دست به دوربین عکاسی نگاه می‌کرد.

با ورود تابستان، شست‌وشوی لباس‌ها در خانه ما به یک کار تمام نشدنی تبدیل می‌شد. گرمای هوا و افزایش تعرق از یک طرف و تفریحات‌ کودکانه در باغچه خانه از طرف دیگر دست به دست هم می‌دادند تا ماشین ‌لباسشویی کوچک خانه هر روز برای شستن حجم زیادی از لباس‌ها چندین بار روشن شود و در این میان شاهد بودیم که بارها از کار می‌افتاد.       

یادآوری آن روزها باعث شد تا زمانی که تصمیم به خرید ماشین‌لباسشویی برای خانه‌ام گرفتم، به خاطر داشته باشم که یک ماشین‌ لباسشویی با ظرفیت بزرگتر راه‌حل شست‌وشوی بی‌پایان روزهای تابستانی‌ست. پس، از میان گزینه‌های بسیاری که در بازار وجود داشت با جست‌وجو و بررسی به این نتیجه رسیدم که ماشین لباس‌شویی Q1479 سامسونگ انتخاب مناسبی برای من است. در واقع ماشین لباس‌شویی  Q1479سامسونگ با ظرفیت هشت کیلیویی خود نه ‌تنها خیال مرا از تابستان و حجم زیاد لباس‌هایی که باید شسته می‌شدند راحت می‌کرد بلکه با داشتن فناوری‌هایی جدیدی که در خود داشت فراتر از آن چیزی بود که انتظارش را داشتم.    

لبخند پس از فراموشی

با وجود بازی‌های کودکانه ما، تلاش مادرم در مرتب نگه‌داشتن خانه همیشه موفقیت‌آمیز نبود. دیدن ما در لباسی لکه‌دار و کثیف درست پس از روشن کردن ماشین لباسشویی یا پیدا کردن یک لنگه جوراب درحالی که لنگه دیگر آن در ماشین لباس‌شویی در حال شست‌وشوست برای او تجربه ناخوشایند و تکراری بود. اما حالا Add Wash قابلیت کاربردی و دوست‌داشتنی ماشین لباسشویی  Q1479سامسونگ به راحتی یک لبخند زدن، این مشکل را حل کرده است. فناوری Add Wash  این امکان را می‌دهد تا به ‌سادگی و به‌ سرعت لباس‌های فراموش شده را پس از آغاز فرآیند شست‌‌وشو اضافه کنید. علاوه بر این اگر می‌خواهید لباس‌هایی را که با دست شسته‌اید آبکشی کنید یا با خشک‌کن چرخشی آبشان را بگیرید، می‌توانید آنها را سریعاً در ماشین لباسشویی بیندازید. به این ترتیب نه فقط در زمان بلکه در مصرف آب و انرژی هم صرفه‌جویی می‌کنید.

ترفندی  برای همیشه

اگرچه در برنامه‌های تلویزیونی و مجلات خانوادگی آن دوران همیشه بخشی به معرفی ترفندهای رفع لکه‌های سرسخت اختصاص داده می‌شد اما بی‌نتیجه بودن این روش‌ها باعث شده بود تا در خانه ما شست‌وشوی دوباره، یک‌بار با دست و سپس با ماشین لباس‌شویی، راهکار ثابت مقابله با لکه‌های مقاومی مثل چربی‌ها شود. یکی دیگر از فناوری‌های‌ نوآورانه ماشین لباس‌شویی  Q1479سامسونگ Bubble Soak است. دکمه‌ای جادویی که  کمک می‌کند تا انواع لکه‌های سرسخت را حذف کنید. با فعال کردن این قابلیت لباس‌ها به‌طور کامل  و ۳۰ دقیقه بیشتر در میان حباب‌ها خیس می‌شود و به‌ این ‌ترتیب لکه‌ها عملاً سست شده و از بین می‌روند.

عطر خوش پاکیزگی

گاهی پیش ‌می‌آمد که لباس‌های تازه شسته شده بوی نامطبوعی به خود می‌گرفتند. حتی ساعت‌ها ماندن در زیر نور آفتاب نیز بوی ناخوشایند آن‌ها را از بین نمی‌برد و چاره ای جز شست‌وشوی دوباره و آبکشی با دست نبود. در حقیقت در چنین شرایطی اگرچه لباس‌ها تمیز به نظر می‌رسند، اما حاوی میکروب‌هایی هستند که در شست‌و‌شو از بین نرفته‌ و باعث ایجاد بوی بد می‌شوند. ماشین لباسشویی  Q1479سامسونگ با تجهیز به سیستم Air Wash برای این موضوع نیز راه‌ حلی دارد. Air Wash یک فناوری نوآورانه است که از آب یا مواد شوینده برای حذف بوهای نامطبوع، باکتری‌های مضر، میکروب‌ها و ذرات حساسیت‌زا استفاده نمی‌کند و این کار را به کمک هوای گرم تولید شده در ماشین لباسشویی انجام می‌دهد. این هوای گرم با استفاده از فن به داخل دستگاه دمیده شده، به ذرات نفوذ می‌کند تا بدون استفاده از آب یا مواد شوینده آن‌ها را از لباس پاک کند. به این ترتیب لباس‌ها خوشبو و ضدعفونی می‌شود تا همیشه بوی خوب و تازه‌ای داشته باشند.

عیب‌یابی آسان

زمانی که ماشین لباسشویی قدیمی خانه از کار ‌می‌افتاد منتظر می‌ماندیم تا پدر بگوید مشکل از کجاست و چه اتفاقی افتاده. آیا شیطنت‌های کودکانه‌ ما دستگاه لباس‌شویی خانه را از کار انداخته یا یک مشکل فنی است و نیاز به بررسی‌های بیشتر دارد. و البته روزهایی بودند که حتی پدر هم علت دقیق از کار افتادن ماشین لباس‌شویی را نمی‌دانست. اما سیستم عیب یاب خودکار Smart Check در ماشین لباس‌شویی Q1479 سامسونگ به تنهایی مشکلات دستگاه را شناسایی کرده و تشخیص می‌دهد. در واقع این سیستم با کمک یک برنامه گوشی هوشمند و نمایش اطلاعات دقیق از وضعیت ماشین لباسشویی، راهکارهای عیب‌یابی آسان را برای کاربران فراهم کرده و به این ترتیب از هزینه‌ها و دردسرهای غیر ضروری مرتبط با تعمیرات حضوری جلوگیری می‌کند.

لوازم خانگی نه تنها بخش‌های حیاتی خانه‌هایمان، بلکه بخشی از زندگی و کارهای روزمره‌مان ما هستند و شرکت سامسونگ با تولید محصولاتی با قابلیت‌های نوآورانه در تلاش است تا زندگی خانگی را آسان‌تر و خاطره‌انگیزتر کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=48249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.