• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

یکصدمین شعبه بیمه آسیا در بندر ماهشهر افتتاح شد

  • کد خبر : 8666
  • 15 بهمن 1399 - 14:01
یکصدمین شعبه بیمه آسیا در بندر ماهشهر افتتاح شد

شعبه بیمه آسیا در بندر ماهشهربه عنوان یکصدمین شعبه این شرکت افتتاح شد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در پنجمین روز سفر مدیران ارشد بیمه آسیا به استان خوزستان، شعبه بندر ماهشهر بیمه آسیا طی مراسمی با حضورمسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، معاونین مدیرعامل، تنی چند از مدیران، سرپرست منطقه هشت و روسای شعب استان و شبکه فروش افتتاح شد.
بنا بر این گزارش، همچنین در این مراسم نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندر ماهشهر، فرمانداری و نیروی انتظامی این بندر و تعدادی از مدیران شرکت های پتروشیمی، اداره کل دارایی شهرستان و روسای سایر شرکت های بیمه در ماهشهر، حضور داشتند.
در آیین افتتاح شعبه بندرماهشهر، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و همچنین میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن، افتتاح شعبه بیمه آسیا در این ایام خجسته را به فال نیک گرفت و تبریک گفت.
مدیرعامل بیمه بیمه آسیا در ادامه اظهارات خود با اشاره به لزوم حرکت در مسیر شعار جهش تولید، گفت: بیمه آسیا به عنوان یک شرکت بیمه ای در شرایط جنگ اقتصادی ظالمانه، توانسته است به خوبی به وظیفه بیمه گری خود عمل کند.
مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر این موضوع که بیمه گذار باید امنیت فکری و روحی داشته باشد، اظهار داشت: بیمه آسیا با توانگری مالی سطح یک مورد تایید بیمه مرکزی، توانمندی علمی – فنی و کادر مجرب، با تمام توان آماده ارائه خدمات بیمه ای در این منطقه است و امیدواریم با حمایت مسئولین محلی، پرچم خدمت بیمه ای بیمه آسیا به شکلی ماندگار در منطقه بالا باشد.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا با تصریح قدمت ۶۱ ساله بیمه آسیا در ارائه خدمات بیمه ای، اظهار داشت: بیمه آسیا با رصد و نیازسنجی بازار بیمه ای استان خوزستان، آماده همکاری صد در صدی با صنایع پتروشیمی این منطقه است و به طور حتم با توسعه همکاری های متقابل و اعلام نیازهای بیمه ای، بیمه نامه های مورد درخواست تهیه و ارائه خواهد شد.
مسعود بادین از تسهیل انجام امور بیمه ای در منطقه با افتتاح شعبه ماهشهر و تفویض اختیارات بیشتر به این شعبه خبر داد.
مسعود بادین با اشاره به فرارسیدن روز زن و اعلام آغاز برگزاری جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا با تخفیف های ویژه به خریداران، توصیه کرد، با خرید و اهدا بیمه نامه های عمر و پس انداز به بانوان در این مناسبت فرخنده، می توانیم گامی در جهت توسعه صنعت بیمه کشور برداریم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=8666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.