• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

4

یوسفی: بازیکنان کار را برای استقلال در می‌آورند/ داربی ۷۲ بهترین تجربه‌ام بود

  • کد خبر : 41821
  • 24 اسفند 1400 - 14:47
یوسفی: بازیکنان کار را برای استقلال در می‌آورند/ داربی ۷۲ بهترین تجربه‌ام بود

یک کارشناس فوتبال می‌گوید بازیکنان استقلال از نظر فنی در شرایط خوبی هستند و با عملکرد انفرادی خود باعث پیروزی‌های آبی‌پوشان می‌شوند.

محسن یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری داربی ۹۸ تهران میان استقلال و پرسپولیس و احتامل ارائه بازی تدافعی از سوی تیم فرهاد مجیدی گفت: احتمالا استقلال با احتیاط وارد بازی شود و از هافبک‌های کناری می‌خواهد با احتیاط در حملات شرکت کنند. به اعتقاد من اینکه استقلال صرفا برای کسب تساوی و گل نخوردن وارد زمین شود، ضرر می‌کند و اتفاق خوشایندی نیست. اگر استقلال طبق روال گذشته وارد زمین شود و به دنبال کسب سه امتیاز مسابقه باشد، ضرر نخواهد کرد. طبیعی است که می‌تواند مقداری جانب احتیاط را رعایت کند.

او در واکنش به اینکه تصور می‌کند استقلال در صورت داشتن احتیاط آمیز و انجام بازی، ممکن است گل بخورد و نتواند از داشته‌های خود مراقبت کند، اظهار کرد: اینکه با ذهنیت مساوی وارد زمین شوند و کمتر میل به حمله و گلزنی داشته باشند، ممکن است از این نگرش آسیب ببینند. در این صورت ممکن است هر لحظه توپ وارد دروازه شود و این نگرش در جریان بازی هم تاثیر منفی بگذارد و به تیم آسب بزند. به نظرم استقلال باید روند همیشگی خود را دنبال کند.

هافبک سابق استقلال درباره عملکرد سیلوا، مدافع برزیلی جدید استقلال خاطرنشان کرد: به طور کلی استقلال از نظر دفاعی عملکرد خوبی داشته و این بازیکن هم در بازی اول خود، توپ‌ها را به موقع زد و نشان داد در زمین هم تسلط لازم را دارد. به نظر می‌رسد مقداری از شرایط بدنی ایده‌ال دور است و با چندین جلس تمرین بتواند به شرایط بهتری برسد.

یوسفی در پاسخ به این سوال که آیا وینگرهای استقلال در این فصل توانستند در حد و اندازه‌های مناسبی ظاهر شوند گفت: استقلال معمولا سه دفاعه و گاهی هم با دو مهاجم بازی می‌کند. در نتیجه وینگر آنچنانی ندارد. اگر استقلال به حالت ۳-۳-۴ تغییر حالت بدهد، می‌توان عملکرد وینگرها را هم مشاهده کرد. گاهی حسین‌زاده و گاهی هم یامگا به عنوان وینگ بازی می‌کنند. در کل به نظر می‌رسد استقلال از نظر فردی در شرایط خوبی است و بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند اما در انجام یک سیستم در خط حمله، به مشکل می‌خورند.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: به نظرم چون بازیکنان استقلال از نظر فنی توانمند هستند، کار را برای این تیم در می‌اورند. استقلال هنوز از نظر تیمی دچار مشکل است و در خط حمله ناهماهنگی‌هایی دیده می‌شود. با این حال کیفیت بالای بازیکنان شرایط خوبی را برای تیم رقم زده است.

وی در واکنش به اینکه چرا استقلال بازی‌های خود را با حداقل گل می‌برد و خیال هواداران این تیم راحت نیست گفت: به نظرم سه بازیکن خط دفاعی، جعفر سلمانی و صالح حردانی به عنوان مدافعین کناری و همینطور مهدی‌پور در فاز تهاجمی هماهنگ نیستند و نمی‌توانند به خوبی توپ را تزریق کنند. و.قتی از بالا به بازی این تیم نگاه می‌کنیم، سیمای قشنگی از بازی استقلال نمی‌بینیم. استقلال در عقب زمین مطمئن است اما تا قبل از زن سوت پایان بازی، خیال هیچ کس راحت نیست. حتی در چندین بازی هم امکان داشت استقلال گل بخورد. در بعضی بازی‌ها هم برتری خود را در لحظات پایانی از دست داده و گاهی هم با چاشنی شانس برنده می‌شود. با این حال استقلال ۲۲ هفته نباخته و این مسئله قابل دفاع است. اگر مشکلات تیم در بخش تهاجمی ترمیم شود، استقلال قهرمان می‌شود.

یوسفی با اشاره به غیبت دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: حضور در لیگ قهرمانان آسیا و فشردگی بازی ها و همینطور رفت و آمد قطعا دو تیم را از نظر آمادگی دچار تحلیل می‌کرد اما الان این دردسرها را ندارند.

او در واکنش به حواشی رویارویی مربیان استقلالی شاغل در لیگ با استقلال و مشکلات با فرهاد مجیدی گفت: فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان و سایر استقلالی‌ها به حدی بزرگ هستند که آن‌ها باید ما را نصیحت کنند اما عجیب است که مربیان استقلالی جلوی استقلال دچار تنش و مشکل‌ می‌شوند. نهایتا این قبیل تنش‌ها در رویارویی یک مربی استقلالی با پرسپولیس باید بروز کند. به نظرم باید این تنش‌ها کمتر شود. همه ما ایرادهایی داریم اما فرهاد مجیدی مربی زحمت‌کشی است و نباید در برابر کسی موضع بگیرد. از طرفی علیرضا منصوریان کاپیتان من و فرهاد مجیدی هم بوده است. امیدوارم این مسائل به استقلال ضربه نزند و به درستی مدیریت شود.

این بازیکن سابق استقلال درباره بهترین خاطره خود از داربی‌های پایتخت گفت: بهترین خاطراتم مربوط به چهار پیروزی متوالی در داربی است که در دو بازی هم حضور داشتم و در یک بازی در گلی که زدیم تاثیر گذاشتم. داربی ۷۲ برایم بهترین داربی است که مجتبی جباری هم گلزنی کرد و بازی را دو بر صفر بردیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=41821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.