• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

گوشی هوشمند تاشوی گوگل احتمالا از نمایشگر سامسونگ استفاده خواهد کرد

  • کد خبر : 10039
  • 08 اسفند 1399 - 12:05
گوشی هوشمند تاشوی گوگل احتمالا از نمایشگر سامسونگ استفاده خواهد کرد

بازار گوشی‌های هوشمند تاشو هر روز بیشتر از روز پیش گرم می‌شود و کمپانی‌های بیشتری رو به تولید چنین دستگاه‌هایی میاورند. بعد از سامسونگ، هواوی و سایر کمپانی‌های تولید کننده، حال نوبت به گوگل رسیده است. گوشی هوشمند تاشوی گوگل به احتمال زیاد نام گذاری یکسان با سری Pixel خواهد داشت و نمایشگرهای خود را از سمت سامسونگ تامین خواهد کرد.

چند سال پیش یک پنتنت در رابطه با گوشی هوشمند تاشوی گوگل در سطح اینترنت پخش شده بود و بعد از مدتی کوتاه، گوگل نسبت به این مورد واکنش مثبت داد و حال باید شاهد حضور گوشی تاشوی گوگل باشیم. بر اساس گزارش رسیده از سمت TheElec، ظاهرا گوگل نمایشگرهای گوشی هوشمند تاشوی خود را از سامسونگ تامین خواهد کرد. از آنجایی که نمایشگر این دستگاه ابعاد ۷٫۶ اینچی خواهد داشت، این گوشی هوشمند تاشو را بسیار نزدیک به طراحی گلکسی زد فولد ۲ خواهد کرد.

سامسونگ درحال حاضر بخش زیادی از بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است و گوشی‌های هوشمند تاشوی این کمپانی نیز درصد بالای فروش را برای این کمپانی داشته‌اند. سامسونگ با استفاده از طراحی اختصاصی خود و همچنین قرار دادن قابلیت‌های فراوان بر روی دستگاه‌های تاشوی خود توانسته است نسبت به هواوی بازار گرمی بیشتری داشته باشد.

گوشی هوشمند تاشوی گوگل – حل مشکلات؟

متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص گوشی هوشمند تاشوی گوگل به بیرون درز نکرده است اما همینکه می‌دانیم قرار است امسال شاهد حضور این دستگاه باشیم خود به نوعی یک غافلگیری جذاب خواهد بود و باید ببینیم که آیا گوگل می‌تواند مشکلات کنونی دستگاه‌های تاشو را حل کند؟ حتی سامسونگ با درصد بالای اشغال بازار گوشی‌های هوشمند تاشو، هنوز مشکلات زیادی بر روی دستگاه‌های هوشمند تاشوی خود دارد. یکی از مشکلات اصلی، استفاده از پلاستیک بر روی سطح رویی نمایشگر داخلی است و همین موضوع باعث می‌شود کیفیت ساخت دستگاه پایین‌تر از حالت عادی خود باشد. در کنار این مورد در صورتی که قصد هزینه هزار و خورده‌ای دلاری برای یک گوشی هوشمند داشته باشید، حتما یکی از ملاک‌های اصلی شما ضد آب بودن دستگاه خواهد بود. متاسفانه تا به این لحظه هیچ گوشی هوشمند تاشوی ضد آب نبوده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=10039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.