• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

گوشی هوشمند آلمانی گیگاست GS5 معرفی شد

  • کد خبر : 28234
  • 08 آبان 1400 - 11:55
گوشی هوشمند آلمانی گیگاست GS5 معرفی شد

شرکت گیگاست (Gigaset Communications) امروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام GS5 رونمایی کرد. با ما همراه باشید با جزئیات بیشتر در خصوص این گوشی.

احتمالا پیش خودتان فکر می‌کنید که گیگاست چه شرکتی است که یک باره سر از بازار گوشی‌های هوشمند درآورده است. باید بگوییم که هرچند که این شرکت به ظاهر نام آشنایی ندارد، اما پیش از این تحت عنوان Siemens Home and Office Communication Devices فعالیت داشته و این یعنی یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ و چندملیتی زیمنس به حساب می‌آمد. این شرکت که در مونیخ آلمان مستقر است همواره در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی فعالیت داشته و معروف‌ترین محصولات آنها تلفن‌های بی‎سیم خانگی است. گیگاست در سال ۲۰۱۷ در حدود ۱۰۰۰ کارمند داشته و محصولات آن به ۷۰ کشور جهان ارسال می‌شد. البته آنها چندان هم با تولید گوشی غریبه نیستند و پیش از این گوشی‎های میان‌رده و جان سختی را راهی بازار کرده است. حالا که یک آشنایی نسبی به شرکت سازنده GS5 پیدا کردید، برویم به سراغ خود گوشی.

مشخصات گوشی گیگاست GS5

گوشی هوشمند آلمانی  گیگاست GS5

GS5 دارای طراحی معمول ساده و در عین قشنگی با لبه‌های خمیده است. دوربین‌هایی که در قاب پشتی آن قرار گرفته‌اند، هیچ گونه برآمدگی ندارند. نکته جالب دیگر در خصوص این دستگاه باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی قابل تعویض آن است. این از آن مواردییست که این روزها به ندرت آن را در گوشی‌های هوشمند می‎بینیم.

گوشی هوشمند آلمانی  گیگاست GS5

این گوشی آلمانی دارای یک نمایشگر ۶٫۳ اینچی با رزولوشن FHD+ است. ناچی که در بالای نمایشگر تعبیه شده جایگاه دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی است. قلب تپنده GS5، چیپست Helio G85 مدیاتک است که با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه شده است.

گوشی هوشمند آلمانی  گیگاست GS5

در قاب پشتی این گوشی یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی در کنار فلش LED جای گرفته‌اند. سنسور اثر انگشت خازنی دستگاه نیز در همان قاب پشت گوشی تعبیه شده است.

سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۱ است و گیگاست تضمین کرده که اندروید ۱۲ نیز برای GS5 عرضه خواهد شد. این گوشی همچنین از اسلات سه گانه برای سیم کارت‌ها و کارت حافظه، جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون و NFC بهره می‎برد.

Gigaset GS5 در رنگ خاکستری تیره و بنفش روشن راهی بازار خواهد شد. قیمت این گوشی ۲۹۹ یورو خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا گیگاست برنامه‌ای برای عرضه این گوشی در بازار دیگر نقاط جهان نیز دارد یا خیر.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.