• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

گلکسی S21 فن ادیشن با ۸ گیگابایت رم در گیک‌بنچ دیده شد

  • کد خبر : 16706
  • 21 خرداد 1400 - 12:20
گلکسی S21 فن ادیشن با ۸ گیگابایت رم در گیک‌بنچ دیده شد

در راستای افشای اطلاعات پیرامون گوشی گلکسی S21 فن ادیشن امروز شاهد حضور آن با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم در بنچمارک گیک‌بنچ بودیم.

گلکسی S21 فن ادیشن بعد از گوشی‌های تاشوی سامسونگ، مورد انتظارترین محصولی است که احتمالا در سه‌ماه چهارم امسال باید شاهد رونمایی از آن باشیم. پیش از این در رابطه با این محصول خبرهای زیادی منتشر شده بود از جمله تجهیز آن به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸. امروز اما بار دیگر شاهد حضور این گوشی در بنچمارک گیک‌بنچ بودیم که نشان می‌دهد یک مدل با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایت نیز در راه است.

اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ نمی‌خواهد اینبار مدل مقرون به صرفه از پرچم‌داران خود را با پردازنده‌ی اگزینوس راهی بازار کند. هرچند اگزینوس ۲۱۰۰ اصلا مشکلات اگزینوس ۹۹۰ را ندارد و پردازنده‌ی توانمندی هم به حساب می‌آید. با این حال هرچه که خبرهای بیشتری در رابطه با گلکسی S21 فن ادیشن می‌شنویم، خبری از مدل مجهز به اگزینوس ۲۱۰۰ نیست و ظاهرا باید در تمامی بازارها شاهد عرضه‌ی این گوشی با اسنپدراگون ۸۸۸ باشیم که خب خبر بسیار خوبی هم هست.

در جدیدترین خبری هم که منتشر شده شاهد این بودیم که گلکسی S21 فن ادیشن با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم (و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی) در گیک‌بنچ حضور پیدا کرد تا بدین ترتیب مطمئن شویم گوشی مورد نظر در دو مدل راهی بازار می‌شود. البته دو مدل از لحاظ حافظه‌ی رم. همچنین اندروید ۱۱ هم به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض گلکسی S21 فن ادیشن ایفای نقش می‌کند و به مدت سه‌سال هم به نسخه‌ی جدید اندروید به‌روزرسانی می‌شود. البته اگر در طول این سه‌سال سیاست سامسونگ در زمینه‌ی پشتیبانی نرم‌افزاری تغییری نکند.

گیک‌بنچ گلکسی S21 فن ادیشن

شما عزیزان می‌توانید در تصویر بالا، نتیجه‌ی تست گیک‌بنچ گلکسی S21 فن ادیشن را مشاهده کنید. این گوشی موفق شد در بخش تک و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز ۵۹۲ و ۲۶۱۰ را کسب کند که خب نیازی به توضیح ندارد چرا که می‌دانیم پردازنده‌ی مورد نظر، اسنپدراگون ۸۸۸ است و توانایی فوق‌العاده بالایی در امور پردازشی و گرافیکی دارد.

گلکسی S21 فن ادیشن همانطور که گفته شد قرار است در سه‌ماه چهارم امسال رسما رونمایی شود. نمی‌دانیم دقیقا در کدام یک از ماه‌های این بازه‌ی زمانی رونمایی از این گوشی رخ خواهد داد اما به نظر می‌رسد قطعا بعد از گوشی‌های تاشو شاهد حضور آن در بازار خواهیم بود. چون گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ احتمالا ماه آینده یا نهایتا دو ماه دیگر رونمایی می‌شوند.

در رابطه با این گوشی اطلاعات نسبتا خوبی در اختیار داریم که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نمایشگر ۶٫۴۱ اینچی با پنلی از جنس Super AMOLED و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز اشاره کرد. همچنین یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم به عنوان منبع تغذیه‌ی این ساعت ایفای نقش می‌کند. موارد بیشتر نظیر قیمت و تاریخ دقیق رونمایی و عرضه‌ی گلکسی S21 فن ادیشن موضوعاتی هستند که باید برای اطلاع از آن یکی دو ماهی منتظر بمانیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=16706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.