• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

گلکسی M54 سامسونگ احتمالاً با اسنپدراگون ۸۸۸ روانه‌ی بازار می‌شود

  • کد خبر : 56431
  • 25 مهر 1401 - 17:19
گلکسی M54 سامسونگ احتمالاً با اسنپدراگون ۸۸۸ روانه‌ی بازار می‌شود

سامسونگ علاوه بر سری گلکسی A که سری میان‌رده و بسیار پرفروش گوشی‌های هوشمند این شرکت به شمار می‌رود، تحت عنوان سری M نیز گوشی‌های هوشمند بسیار خوبی را روانه باز کرده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به گلکسی M52 و گلکسی M53 اشاره کرد. اکنون اما به نظر می‌رسد که این شرکت روی جانشین گلکسی M53 یعنی گلکسی گلکسی M54 کار می‌کند و قصد دارد آن را با نرخ رفرش ریت نمایشگر بالاتر، پردازنده‌ی قوی‌تر و باتری پرظرفیت‌تر به کاربران معرفی کند.

طبق جدیدترین اطلاعاتی که از کانال یوتیوب «The Pixel» منتشر شده، گلکسی M54 ممکن است اواخر امسال یا اوایل سال آینده عرضه شود. آن طور که شنیده می‌شود، گلکسی M54 مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت ۹۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۴۸ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۸۰۰ نیت، نسبت تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۳۸۸ ppi پشتیبانی خواهد کرد. گوریلا گلس ویکتوس به عنوان محافظ نمایشگر این گوشی به انجام وظیفه می‌پردازد و حفره‌ی نمایشگر نیز برای میزبانی از دوربین سلفی روی آن تعبیه خواهد شد.

گلکسی M54

غول فناوری کره‌ای ظاهراً قصد دارد از پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند میان‌رده بهره ببرد. برای یادآوری باید اشاره کنیم این تراشه از ۸ هسته تشکیل شده که شامل یک هسته از نوع Cortex-X1 با فرکانس ۲٫۸۴ گیگاهرتز، سه هسته از نوع Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز می‌شوند. ظاهراً در این تراشه، آدرنو ۶۶۰ هم به عنوان پردازشگر گرافیکی در آن ایفای نقش می‌کند.

احتمالاً در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام شاهد قرارگیری ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهیم بود. سامسونگ احتمالاً در قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین چهارگانه را تعبیه خواهد کرد که دوربین اصلی آن سنسور ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو نیز قرار دارند. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی سلفی قرار خواهد گرفت که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند.

هنوز مشخص نیست که سیستم دوربین این گوشی از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد یا نه، اما با این حال می‌توان انتظار داشته باشیم که دوربین سلفی و دوربین اصلی این گوشی از قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۴K پشتیبانی کنند. آن طور که شنیده می‌شود، یک باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت هم به عنوان منبع تغذیه‌ی این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می‌پردازد که با شارژر ۲۵ واتی به سرعت انرژی مجدد آن تأمین می‌شود. احتمالاً سیستم‌عامل اندروید ۱۳ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب خواهد شد و رابط کاربری جدید One UI 5 سامسونگ را اجرا خواهد کرد.

گلکسی M54

از آن جا که نمایشگر این گوشی هوشمند میان‌رده از جنس Super AMOLED است، حسگر اثر انگشت درون آن قرار خواهد گرفت. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند جدید می‌توان به پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه (۵G)، Wi-Fi 6 ،GPS، بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ و پورت USB-C اشاره کرد. اگر گلکسی M54 با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام در اختیار کاربران قرار بگیرد، می‌تواند به یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده سامسونگ تبدیل شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=56431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.