• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ معرفی شد – نمایشگر ثانویه بزرگتر و ظاهری جذاب‌تر

  • کد خبر : 21249
  • 21 مرداد 1400 - 8:35
گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ معرفی شد – نمایشگر ثانویه بزرگتر و ظاهری جذاب‌تر

در مراسم گلکسی آنپکد، سامسونگ همزمان با معرفی گوشی گلکسی زد فولد ۳ از دومین گوشی تاشو جدید خود، گلکسی زد فلیپ ۳ (زی فلیپ ۳) نیز رونمایی کرد. این گوشی در مقایسه با نسل قبلی خود که گوشی جذاب و زیبایی به حساب می‌آمد، تغییرات مثبت و رضایت بخشی کرده است که از جمله آنها می‌توان به بزرگتر شدن نمایشگر بیرونی آن و کاربردی‌تر شدنش اشاره کرد. در ادامه نگاه دقیق‌تری خواهیم انداخت به این گوشی جذاب. با ما همراه باشید.

مشخصات گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ

نمایشگر

 گوشی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ | Samsung Galaxy Z Flip3

این گوشی از یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ۲۶۴۰×۱۰۸۰ پیکسل (FHD+)، تراکم پیکسلی ۴۲۵ ppi و نسبت ابعاد ۲۲:۹ بهره می‌برد. این نمایشگر که امکان خم شدن از وسط برای آن در نظر گرفته شده از نوع Infinity Flex Display بوده و دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز Adaptive است.

 گوشی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ | Samsung Galaxy Z Flip3

نمایشگر بیرونی زد فلیپ ۳ هم حالا از ۱٫۱ اینچ زد فلیپ به ۱٫۹ اینچ افزایش یافته است. این نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن ۲۶۰×۵۱۲ پیکسل و تراکم ۳۰۲ ppi است.

 گوشی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ | Samsung Galaxy Z Flip3

طراحی

Z Flip3 در حالت تاشده ابعادی ۷۲٫۲×۸۶٫۴×۱۷٫۱ میلیمتری دارد. البته ضخامت آن در بخش نازک ۱۵٫۹ میلیمتر است. این گوشی در حالت باز(غیرتاشو) ابعاد ۷۲٫۲×۱۶۶٫۰x6.9 میلیمتر دارد. وزن آن در مقایسه با نسل قبل تغییری نکرده و کمامان ۱۸۳ گرم است.

بدنه این دستگاه با پوشش گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود و فریم آلومینیومی دور آن که Armor Aluminum  نام دارد، قدرتمندترین فریم سامسونگ به حساب می‌آید. مانند Z Fold3، زد فلیپ ۳ هم  لقب اولین گوشی تاشو ضد آب که دارای IPX8 هست را با خود به یدک می‌کشد.

 گوشی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ | Samsung Galaxy Z Flip3

دوربین

دوربین اصلی زد فلیپ ۳، از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با f/1.8 مجهز به فوکوس خودکار دوال پیکسل، لررزشگیر اپتیکال تصویر با اندازه پیکسلی ۱٫۴ میکرومتر و زاویه دید ۸۳ درجه بهره می‌برد. یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با f/2.2، اندازه پیکسل ۱٫۱۲ میکرومتر و زاویه دید ۱۲۳ درجه آن را همراهی می‌کند. برخلاف زد فولد ۳، در این گوشی خبری از دوربین سوم تله‌فوتو نیست. با این حال، دوربین‌های اصلی این گوشی هم با پوشش جدید شرکت کورنینگ، یعنی Gorilla Glass with DX محافظت می‌شوند.

نمایشگر داخلی این گوشی هم دارای حفره‌ کوچکی در قسمت بالای وسط است که دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی درون آن جای گرفته است. این دوربین دارای گشادگی دیافراگم f/2.4 با پیکسل‌های ۱٫۲۲ میکرومتر و زاویه دید ۸۰ درجه است.

 گوشی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ | Samsung Galaxy Z Flip3

سخت‌افزار

قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ (نسخه غیرپلاس) است. این پردازنده ۵ نانومتری دارای ۱ هسته ۲٫۸۴ گیگاهرتزی، ۳ هسته ۲٫۴ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱٫۸ گیگاهرتزی است. سامسونگ برای زد فلیپ جدید ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶/۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‎سازی از نوع UFS 3.1 برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

 گوشی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ | Samsung Galaxy Z Flip3

سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۱ بوده و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپرساعتی متشکل از دو سلول برای Z Flip3 در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت در لبه کناری و پشتیبانی از شبکه ۵G اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.