• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

گلکسی زد فلیپ سامسونگ در میان ۱۰۰ اختراع برتر مجله تایم

  • کد خبر : 32207
  • 20 آذر 1400 - 9:40
گلکسی زد فلیپ سامسونگ در میان ۱۰۰ اختراع برتر مجله تایم

گوشی تاشو گلکسی Z Flip3 5G که به تازگی از سوی شرکت سامسونگ معرفی شده از سوی مجله تایم در میان ۱۰۰ اختراع برتر سال ۲۰۲۱ قرار گرفت.

مجله تایم هر ساله لیستی از نوآورانه‌ترین اختراعات را منتشر می‌کند. در جدیدترین لیستی که تایم از ۱۰۰ اختراع برتر سال ۲۰۲۱ منتشر کرده نام گوشی جدید گلکسی Z Flip3 5G سامسونگ به چشم می‌خورد.

قبل از آغاز عصر گوشی‌های هوشمند، شرکت‌های سازنده گوشی انواع سبک‌ها و طرح‌های مختلف را امتحان کردند. از تلفن‌های قدیمی با صفحه شماره‌گیری فشاری گرفته تا تلفن‌های تاشو و کشویی پیشرفته‌تر و همینطور تلفن‌هایی با صفحه‌کلید کاملا QWERTY.

اما در آن روزها این تلفن‌های تاشو بودند که واقعا به دل مصرف‌کنندگان نشستند. آنها به اندازه کافی جمع و جور بودند و در جیب جا می‌شدند و در عین حال قابل باز کردن بودند تا قابلیت‌های بیشتری به شما بدهند.

سامسونگ با زنده نگه داشتن روحیه نوآوری، سخت تلاش کرده تا نسل بعدی دستگاه‌های تلفن همراه را توسعه دهد. نسلی که قدرت تلفن هوشمند امروزی را با قابلیت حمل و استایل تلفن تاشو ترکیب می‌کند.

اکنون با عرضه گلکسی Z FIip3 5G در سال جاری، سامسونگ موفق شده توجه مصرف‌کنندگان و علاقه‌مندان حوزه تکنولوژی را به نوآوری، بلوغ فناوری، دوام و سبک این دستگاه جلب کند. این ترکیب در نهایت باعث شد تا مجله TIME گلکسی Z FIip3 5G را به عنوان یکی از ۱۰۰ اختراع برتر سال ۲۰۲۱ معرفی کند. این شاهکاری است که سامسونگ سرانجام پس از سه نسل از نوآوری‌های تاشو به آن دست یافته است.

در بخش مربوط به معرفی گلکسی Z FIip3 در مجله تایم این نشریه می‌نویسد :

«در چند سال گذشته، سازندگان تلاش کرده‌اند تا عملکرد تلفن‌های هوشمند را با طراحی خاص تلفن‌های تاشو متعلق به دوران دهه ۱۹۹۰ ادغام کنند و به نتایجی رسیدند که در بهترین حالت متوسط بود. اما به نظر می‌رسد که سامسونگ با گلکسی Z FIip3، بالاخره موفق شده است. Z Flip به اندازه دستگاه‌های دو دهه پیش جمع و جور است. این گوشی جدید به جای صفحه نمایش کوچک و صفحه شماره‌گیری فیزیکی فقط یک صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی چشم‌نواز و یک صفحه نمایش دیگر در قاب جلویی دارد. بنابراین به راحتی می‌توانید پیام‌ها یا تماس‌ها را هنگامی که صفحه نمایش بسته است بخوانید». برای مطالعه مقاله کامل مجله تایم به این لینک مراجعه کنید.

گلکسی Z Flip3 5G نحوه کار، بیان و خلق را در تلفن‌های هوشمند تغییر می‌دهد. از حالت Hands-Free Flex و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خیره‌کننده که روش تولید محتوا را تغییر می‌دهد تا صفحه‌نمایش بیرونی که چهار برابر بزرگ‌تر از قبل است و به شما امکان می‌دهد پیام‌ها و اعلان‌های بیشتری را در حال حرکت، بدون باز کردن تلفن‌تان ببینید. گلکسی Z Flip3 با بلندگوهایی که از  Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند، نمایشگر Dynamic AMOLED 2X و تجربه کاربری (UX) سریع و سازگار با تاشو بودن گوشی، سطحی از سرگرمی را ارائه می‌دهد که تاکنون در دستگاه‌های دیگر دیده نشده است. بنابراین می‌توانید عمیق‌تر در داستان‌ها، بازی‌ها یا تماس‌های ویدیویی مورد علاقه‌تان غرق شوید. گلکسی Z Flip3 و Z Fold3 اولین تلفن‌های تاشو با استاندارد IPX8  مقاوم در برابر آب هستند. این گوشی طراحی نمادین و منحصربه‌فردی دارد و به اندازه کافی جمع و جور است تا در جیب شما جا شود.

با ترکیب عملکرد گوشی هوشمند و راحتی و طراحی ویژه گوشی تاشو، به راحتی می‌توان فهمید که چرا در فهرست‌های مختلف از گلکسی Z FIip3 5G به عنوان ارائه دهنده تجربه‌ای کاملا جدید از گوشی هوشمند به کاربران نام برده می‌شود. اکنون با نسخه کاملا جدید گلکسی Z Flip3 Bespoke Edition، می‌توانید رنگ‌ها را با هم ترکیب کرده و هماهنگ کنید تا Z Flip3 شخصی‌سازی شده را داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوآوری‌های گلکسی Z Flip3 5G، لطفاً به سایت

www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-z-flip3-5g  مراجعه کنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=32207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.