• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

گلکسی تب S6 Lite نسخه ۲۰۲۲ سامسونگ بی سر و صدا رونمایی شد

  • کد خبر : 45201
  • 24 اردیبهشت 1401 - 8:24
گلکسی تب S6 Lite نسخه ۲۰۲۲ سامسونگ بی سر و صدا رونمایی شد

گلکسی تب S6 Lite سامسونگ که اولین بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بود حالا یک نسخه مخصوص سال ۲۰۲۲ دارد. این تبلت که حالا در آمازون ایتالیا موجود شده، آماده پیش فروش است و از ۲۳ می (۲ خرداد) برای خریداران ارسال خواهد شد.

تفاوت نسخه ۲۰۲۲ گلکسی تب S6 Lite سامسونگ با نسخه ۲۰۲۰

با مقایسه جدول مشخصات نسخه اصلی و نسخه ۲۰۲۲، مهم‌ترین تفاوتی که به چشم می‌خورد نسخه اندرویدی است که این تبلت با آن راهی بازار می‌شود. تب اس۶ لایت جدید به جای ۱۰ با اندروید ۱۲ عرضه می‌شود.

S6 Lite نسخه اصلی چند ماه پیش به اندروید ۱۲ به‌روزرسانی شد و طبق سیاست سامسونگ واجد شرایط برای یک به‌روزرسانی دیگر (و یک سال آپدیت امنیتی پس از آن) نیز هست. البته بد نیست به این نکته اشاره داشته باشیم که با توجه به سخت افزار نسبتا قدیمی، مشخص نیست که نسخه ۲۰۲۲ برای دریافت آپدیت چه برنامه‌ای خواهد داشت. چراکه ممکن است ظرفیت پذیرش نسخه‌های جدید اندروید را به خوبی نداشته باشد.

تفاوت دیگری که در مشخصات این دو نسخه متوجه شدیم قیمت آنها است. مدل ۴/۶۴ گیگابایتی ۴۰۰ یورو قیمت دارد که ۲۰ یورو بیشتر از نسخه اصلی ۲ سال پیش است (البته می تواند تغییری در قیمت منطقه‌ای باشد). همچنین، ما شاهد نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و یا نسخه LTE در تبلت جدید نیستیم، اگرچه ممکن است به این دلیل باشد که این دستگاه به تازگی رونمایی شده و فروشگاه‌ها هنوز موجودی آنلاین خود را به روز نکرده‌اند. در راستای همین موضوع جالب بدانید که نسخه ۲۰۲۲ هنوز در فروشگاه سامسونگ ایتالیا نمایش داده نمی‌شود.

نسخه 2022 گلکسی تب S6 Lite سامسونگ

باقی مشخصات کاملا مشابه است. Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2022) دارای یک نمایشگر ۱۰٫۴ اینچی LCD با وضوح ۲۰۰۰×۱۲۰۰ پیکسل است که از قلم  S Penموجود پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون ۷۲۰G کوالکام (با ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و اسلات microSD) و باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی است. یک جفت بلندگو تیون شده توسط AKG با پشتیبانی از Dolby Atmos و جک ۳٫۵ میلی متری نیز برای S6 Lite 2022 در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=45201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.