• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

گفتمان انقلاب اسلامی، الهام‌بخش تمام آزادگان جهان است

  • کد خبر : 8871
  • 18 بهمن 1399 - 20:39
گفتمان انقلاب اسلامی، الهام‌بخش تمام آزادگان جهان است

مدیرعامل بانک دی در مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان این بانک با آرمان‌های امام راحل(ره) در چهل و دومین طلوع فجر، انقلاب اسلامی ایران را مدینه منبع الهام آزادگان جهان دانست.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ همزمان با ایام‌الله دهه فجر، مدیرعامل، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان بانک دی و همچنین مدیران و کارکنان گروه مالی دی با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند.

 برات کریمی در حاشیه این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای انقلاب و تبریک چهلمین و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، یادآور رهنمودهای انقلابی و حیات‌بخش رهبر کبیر انقلاب‌ اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و فداکاری‌های ملت بزرگ ایران است.
وی افزود: این ایام مبارک و غرور‌آفرین، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏‌انداز کرد و با رهبری امام خویش، مسیر کشور را در طریق استقلال و آزادگی تغییر داد.

کریمی انقلاب اسلامی ایران را نقطه عطف بسیاری از تحولات تاریخی در منطقه و جهان دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران منشأ تحولات عظیم و تاریخ‌ساز در منطقه و جهان بوده است به نحوی که با گذشت بیش از چهل سال از وقوع این انقلاب، گفتمان منحصر به فرد انقلاب اسلامی که مبتنی بر اصول، مبانی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) است، به یک حقیقت زنده، مستحکم و الهام‌بخش تمام آزادگان جهان تبدیل شده است.
مدیرعامل بانک دی در پایان سخنانش با بیان این که استقلال و آزادی مهم‌ترین ارمغان انقلاب اسلامی برای مردم ایران بوده است، افزود:کشور طی چهار دهه گذشته در حوزه های مختلف به دستاوردهای چشمگیر دست یافته است که استقلال و آزادی در زمره مهمترین این دستاوردها قرار دارد و صیانت از این دستاوردها و ارزش‌ها وظیفه دینی و انسانی همگان است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=8871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.