• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

کنتورهای آب، هوشمند می شوند

  • کد خبر : 27035
  • 23 مهر 1400 - 10:36
کنتورهای آب، هوشمند می شوند

معاون آب و آبفای وزیر نیرو بر اهمیت و استمرار طرح احیا و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی و اهتمام به نصب کنتورهای هوشمند تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، پنجاه و پنجمین گردهمایی مدیران ارشد بخش آب کشور به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، معاونان شرکت مدیریت منابع آب ایران و رؤسای حوضه‌های آبریز ۹ گانه صبح امروز پنجشنبه ۲۲ مهر ماه برگزار شد.

در این جلسه سه موضوع بررسی عملکرد طرح احیا و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی، مبادله موافقتنامه طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای سال ۱۴۰۰ و تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت‌های آب منطقه‌ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت و استمرار طرح احیا و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی، اهتمام به نصب کنتورهای هوشمند، استفاده از تمهیدات قانونی و توجه به اکیپ‌های گشت و بازرسی را به طور ویژه مورد تاکید قرار داد.

قاسم تقی زاده خامسی همچنین ارائه گزارش عملکرد طرح احیا و تعادل بخشی استان‌ها به شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران، رسیدگی به وضعیت ایثارگران و تسریع در مبادله موافقتنامه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۰ را مورد اشاره قرار داد.

در این جلسه همچنین تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای استان‌ها به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداختند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=27035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.