• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

کمک ۶۰ میلیارد ریالی گروه فولاد مبارکه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

  • کد خبر : 67933
  • 29 فروردین 1402 - 10:50
کمک ۶۰ میلیارد ریالی گروه فولاد مبارکه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

مدیر روابط عمومی فولادمبارکه در برنامه «یک شهر ضیافت» سیمای اصفهان از کمک ۶۰ میلیارد ریالی گروه فولاد مبارکه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد.

محمدجواد براتی مدیر روابط عمومی فولادمبارکه در برنامه «یک شهر ضیافت» سیمای اصفهان اظهار کرد: فولاد مبارکه به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی کشور مهم ترین ماموریت خود را اشتغال آفرینی پایدار برای جوانان این مرز و بوم قرار داده است.

وی گفت: در کنار رکوردشکنی‌های چشمگیر این شرکت در حوزه تولید و نقش‌آفرینی قابل توجه در صنعت و اقتصاد کشور با تولید مواد اولیه مورد نیاز صنایع، اقدامات خوبی نظیر مشارکت در ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی، تأمین ۲۰۰ سری جهیزیه و ۵۰۰ سری لوازم ضروری منزل با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام داد.

مدیر روابط عمومی فولادمبارکه افزود: یکی از اقدامات دیگری که در واپسین روزهای سال گذشته انجام شد انجام شد کمک به بازسازی ۶۶ آمبولانس فرسوده استان اصفهان با اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی با تصویب هیئت مدیره این شرکت بود.

وی خاطر نشان کرد: کمک به مردم زلزله‌زده خوی و ارسال ۱۰۰۰ بسته غذایی برای مردم گرفتار در برف نیز از جمله اقداماتی بود که شرکت فولاد مبارکه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در زمستان سال گذشته انجام داد.

براتی تصریح کرد: مشارکت برای ایاب و ذهاب زائران امام حسین علیه السلام در ایام اربعین با استفاده از ۱۱۰۰ سرویس اتوبوس و توزیع ۵ میلیون بطری آب در مواکب ایرانی نیز از جمله اقدامات این مجموعه بزرگ صنعتی برای خدمت به مردم عزیز کشور است.

وی تأکید کرد: در یک اقدام خیر، ۲ زندانی جرائم غیرعمد در واپسین روزهای سال ۱۴۰۱ با اقدام کارکنان این شرکت به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند تا در روزهای اولیه سال نو کانون خانواده‌هایشان گرم شود.

مدیر روابط عمومی فولادمبارکه عنوان کرد: در بازی آینده تیم فولاد مبارکه سپاهان با ملوان بندر انزلی در قالب لیگ برتر فوتبال نیز برنامه‌ای با عنوان “گل‌های طلایی” برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می‌شود تا هواداران سپاهان نیز در این اقدام خیر سهیم شوند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.