• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است ۵میلیارد تومان جایزه برای ۵۰ نفر

1

کمک ویژه بانک توسعه صادرات به صادرکنندگان و فعالان اقتصادی

  • کد خبر : 8851
  • 18 بهمن 1399 - 16:09
کمک ویژه بانک توسعه صادرات به صادرکنندگان و فعالان اقتصادی

معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی بر کمک ویژه بانک توسعه صادرات ایران به عنوان بانک تخصصی به صادرکنندگان و فعالان اقتصادی تاکید کرد.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر عباس معمارنژاد روز شنبه و در حاشیه افتتاح شعبه جدید بانک توسعه صادرات ایران در شهر کاشان که با حضور علی صالح آبادی مدیر عامل بانک توسعه صادرات و تعدادی از مسولان برگزار شد، اظهار داشت: بانک توسعه صادرات به عنوان یک بانک تخصصی می‌تواند کمک ویژه‌ای به صادرکنندگان و فعالان اقتصادی در تمامی کشور و به ویژه شهر کاشان داشته باشد.
وی تصریح کرد: بانک توسعه صادرات ایران دارای ۳۸ شعبه است ولی کاشان تنها شهر غیرمرکز استانی است که این بانک در آن شعبه دارد و می‌تواند به فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان خدمات ارائه دهد.
معاون وزیر اقتصاد توضیح داد: بانک توسعه صادرات البته پیش از این در شهر کاشان دارای شعبه بود اما به دلیل آنکه فضای این شعبه تجاری و با ثبات نبود، ساختمان جدیدی برای شعبه فراهم شده است.
معمارنژاد ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه بانک‌های کشور هزار هزار میلیارد تومان تسهیلات به فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان پرداخت کرده‌اند که این رقم از مجموع تسهیلات پرداختی سال قبل که ۹۷۰ هزار میلیارد تومان بیشتر است.
وی گفت: خوشبختانه در سال جاری بانک‌های تخصصی مانند توسعه صادرات ایران و صنعت‌ومعدن تسهیلات خوبی را به تولیدکنندگان و صادرکنندگان پرداخت کرده‌اند.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین اضافه کرد که بانک‌ها از ابتدای امسال تاکنون حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات کرونایی را به دارندگان کسب‌وکارهای آسیب دیده از شیوع این ویروس پرداخت کرده‌اند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=8851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.