• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

کمبود احتمالی گاز در زمستان با ناترازی تولید و مصرف/ سوخت صنایع در صورت کمبود گاز خانگی محدود می‌شود

  • کد خبر : 30041
  • 25 آبان 1400 - 16:36
کمبود احتمالی گاز در زمستان با ناترازی تولید و مصرف/ سوخت صنایع در صورت کمبود گاز خانگی محدود می‌شود

تجارت‌گردان – مدیر دیسپیچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: تأمین سوخت بخش خانگی خط قرمز ما محسوب می‌شود لذا در صورت کمبود گاز برای تأمین بخش خانگی، مجبور خواهیم شد سوخت صنایع را محدود کنیم.

تجارت‌گردان – محمدرضا جولایی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به وضعیت تأمین سوخت موردنیاز واحد‌های تولیدی و صنعتی در فصل سرما، اظهار داشت: با توجه به اینکه مصارف گاز خانگی افزایش یافته است، تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا سوخت موردنیاز صنایع را هم تأمین کنیم.

مدیر دیسپیچینگ شرکت ملی گاز ایران بابیان اینکه تأمین سوخت بخش خانگی خط قرمز ما محسوب‌ می‌شود، ادامه داد:  بنابراین در صورت کمبود گاز برای تأمین بخش خانگی، مجبور خواهیم شد سوخت صنایع را محدود کنیم.

وی در مورد احتمال کمبود گاز در زمستان پیش رو، افزود: اگر تراز تولید و مصرف به هم بریزد احتمال کمبود گاز وجود دارد لذا سعی‌مان این است که از طرق مختلف ازجمله استفاده از سوخت مایع ذخیره‌شده، برای بخش صنعت و از گاز برای بخش خانگی استفاده کنیم.

جولایی تصریح کرد: در حال حاضر توده‌ هوای سردی از سمت غرب و شمال وارد کشور شده لذا پیش‌بینی‌ می‌شود که مصارف خانگی افزایش یابد؛ بنابراین همراهی مردم را لازم داریم تا همواره بهینه مصرف کردن را در دستور کار داشته باشند.

مدیر دیسپیچینگ شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد: قطعاً هر کاری از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد تا سوخت موردنیاز بخش خانگی و صنایع تأمین شود.

وی با اشاره به رایزنی شرکت ملی گاز با دستگاه‌های مربوطه، خاطرنشان کرد: با بخش صنعت و نیروگاهی روزانه جلسات مستمری را برگزار‌ می‌کنیم و شرایط را به‌صورت ساعتی موردبررسی قرار‌ می‌دهیم. البته هماهنگی‌هایی را نیز با استانداری‌ها انجام داده‌ایم تا اگر شرایط خاصی پیش آمد در جریان امور باشند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.