• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

کشاورز: استقلال شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد

  • کد خبر : 60095
  • 22 آذر 1401 - 6:43
کشاورز: استقلال شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌های پایتخت شرایط بهتری نسبت به رقیب سنتی خود دارند.

مهدی کشاورز، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، ‌درباره شرایط آبی‌پوشان پیش از داربی پایتخت اظهار کرد: استقلال و پرسپولیس به مصاف هم می‌روند تا امتیاز مهم بازی را به دست بیاورند. این بازی در مسیر قهرمانی خیلی مهم است. بازی قرار است بدون تماشاگر برگزار شود اما دو تیم می‌خواهند در این بازی برنده باشند. فکر می‌کنم استقلال شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس داشته باشد. این مساله بستگی به این دارد که دو تیم چه عملکردی از خودشان در بازی برجای خواهند گذاشت. شما در جام جهانی دیدید که تیم آلمان حذف شد اما مراکش توانست به نیمه نهایی جام جهانی صعود کند و این فوتبال است و نمی‌شود روی آن حساب کرد و شانس در فوتبال دخیل است.

کشاورز در پاسخ به این سوال که حضور بازیکنان ملی‌پوش استقلال چقدر در روند تیم می‌تواند تاثیرگذار باشد؟ گفت: سید حسین حسینی دروازه‌بان خوبی است و من این دروازه‌بان را بالاتر از بقیه می‌دانم. روزبه چشمی و جلالی هم بازیکنان خوبی هستند اما همه چیز بستگی به شرایط مسابقه دارد و باید دید شرایط این بازیکنان در روز بازی به چه شکل خواهد بود.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلات لیگ برتر به نفع این تیم بوده است؟ گفت: این تعطیلات به نفع استقلال بود. بازیکنان تا الان متحد پیش رفته‌اند و منتظر داربی پایتخت هستند. اگر اجازه می‌دادند تماشاگران در داربی حضور پیدا کنند، اتفاق بهتری رقم می‌خورد. حضور تماشاگر در بازی خیلی تاثیر دارد.

او در پایان با بیان این که “آبی‌های پایتخت می‌توانند عملکرد خوبی در رقابت‌های لیگ برتر داشته باشند،” گفت: در حال حاضر استقلال ۲ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و فکر می‌کنم با حمایت‌هایی که صورت گرفته، مشکل خاصی وجود نداشته باشد و تیم بتواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد. یکسری مسائل بستگی به تعصب بازیکن دارد که چقدر در میدان تلاش می‌کند. باید بازی‌های استقلال را دید و مشخص کرد که کدام بازیکن باتعصب بازی می‌کند و کدام بازیکن بی‌تفاوت است. امیدوارم یک بازی خوب در داربی شاهد باشیم و استقلال بتواند عملکرد خوبی در این بازی داشته باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.