• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

کتاب بیمه، پوشش‌ها و مفاهیم

  • کد خبر : 67565
  • 21 فروردین 1402 - 11:27
کتاب بیمه، پوشش‌ها و مفاهیم

کتاب بیمه، پوشش‌ها و مفاهیم از سوی پژوهشکده بیمه وابسته به بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پایان سال ۱۴۰۱ منتشر شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، کتاب «بیمه، پوشش‌ها و مفاهیم» نوشته دکتر مارشال ویلسون راویس، متخصص و فعال در شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای توسط دکتر سیدداود حسینی عضو هیئت‌مدیره شرکت بیمه دانا  در ۱۳۴ صفحه و هفت فصل به زبان فارسی ترجمه و تدوین و از سوی پژوهشکده بیمه منتشر شد.
کتاب حاضر، از جمله کتب تخصصی در حوزه بیمه است که در آن ویژگی‌های اصلی بیمه‌نامه‌ها شامل اصول اساسی و مفاهیم بیمه و صنعت، بیمه اموال، بیمه مسئولیت، سایر برنامه‌های بیمه‌ای با اهمیت، مدیریت ریسک، بیمه عمر، بیمه سلامت و معلولیت و همچنین ساختار شرکت‌های بیمه، فرایند بیمه‌گری، جایگاه کارگزاران و نمایندگان بیمه در کشور آمریکا مورد بررسی قرار گرفته است تا به خواننده، درکی درست از عملکرد یک شرکت بیمه و همچنین یک بیمه‌نامه بدهد. 
این کتاب که ترجمه‎‌ای از  Insurance,  concepts & Coverage  است و در تلاش است تا بتواند گامی مؤثر در راستای توسعه عملیاتی و فرهنگی صنعت بیمه کشور به عنوان یک واسطه مالی کارآمد بردارد. 
لازم به ذکر است، پیش از این، کتاب‌های مبانی فنی بیمه‌های درمان، راهنمای پیشگیری از افتادن سالمندان، پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی و مدیریت هزینه‌های درمانی نیز توسط دکتر سیدداود حسینی به رشته تحریر درآمده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.