• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

کانال اختصاصی نامزدهای ریاست‌جمهوری روی «لنز» ایجاد شد

  • کد خبر : 16066
  • 11 خرداد 1400 - 0:20
کانال اختصاصی نامزدهای ریاست‌جمهوری روی «لنز» ایجاد شد

همزمان با تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری، ستادهای نامزدهای انتخاباتی هفتگانه، محتوای تبلیغاتی هر کاندیدا را روی کانال اختصاصی خود در لنز ایرانسل منتشر کردند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی و با هدف ایجاد دسترسی همگانی به برنامه‌های تبلیغی کاندیداهای سیزدهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت‌های ارتباطی و تبلیغاتی خود را در اختیار فضای انتخاباتی کشور قرار داده و در همین رابطه، امکان بهره‌مندی نامزدهای انتخاباتی، از کانال اختصاصی ۲۴ ساعتۀ خود روی تلویزیون اینترنتی لنز را فراهم کرده است.

تمامی کاربران اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل می‌توانند در بخش ویژۀ «انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰» در صفحۀ اصلی این اپلیکیشن، با مراجعه به صفحۀ اختصاصی هر یک از نامزدهای حاضر در انتخابات، محتواهای منتشر شده توسط ستاد وی در کانال اختصاصی را مشاهده کنند.

در بخش ویژۀ انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ در صفحۀ نخست اپلیکیشن لنز، کانال‌های اختصاصی آقایان سعید جلیلی، محسن رضایی، سید ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی و نیز کانال اختصاصی محتواهای مربوط به انتخابات ریاست‌جمهوری با نام «آرا» قابل دسترسی است.

تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 1400 لنز | ایرانسل

در کانال اختصاصی هر نامزد، محتواهای مختلفی از جمله مصاحبه، گزارش، کلیپ ویدیویی و… به صورت تجمیع شده در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل در نسخه‌های موبایل و وب، از طریق نشانی Lenz.ir در دسترس است.

ایرانسل در فاصلۀ باقی‌مانده تا انتخابات ریاست جمهوری، ظرفیت‌های تبلیغی و حمایتی دیگری را نیز در اختیار کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری قرار داده است.

از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به پلتفرم تبلیغاتی «یلوادوایز (Y’ello Adwise)» اشاره کرد که قادر است از طریق روش‌های اختصاصی این اپراتور مانند ارسال پیامک انبوه و یا استفاده از اَبَراپلیکیشن «ایرانسل‌من»، پیام کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری را به کاربران ارسال کرده و نیز لینک مربوط به صفحات اجتماعی و یا وب‌سایت‌های ستادهای انتخاباتی را برای کاربران ارسال کند.

همچنین پلفترم آهنگ‌پیشواز ایرانسل، این امکان را در اختیار ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری قرار داده است تا پیام‌ها و صحبت‌های‌شان را به عنوان آهنگ‌پیشواز خط تلفن‌همراه خود قرار دهند.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، امکان مشاهدۀ جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهدۀ برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آنها اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=16066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.