• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

کالاهای اساسی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد

  • کد خبر : 28513
  • 10 آبان 1400 - 20:22
کالاهای اساسی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد

معاون اول رییس جمهوری تاکید کرد: با گسترش نظارت بر نحوه توزیع اقلام اساسی و مورد نیاز مردم، باید ضروریات زندگی آحاد جامعه با قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، محمد مخبر روز دوشنبه پس از بازدید از یکی از میادین میوه و تره بار تهران با حضور در جلسه کارگروه تنظیم بازار با اشاره به برخی تفاوت قیمت ها در بازار در مقایسه با نرخ های مصوب ستاد تنظیم بازار تصریح کرد: با گسترش نظارت بر نحوه توزیع اقلام اساسی و مورد نیاز مردم، باید کالاهای ضروری زندگی آحاد جامعه با قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد.

مخبر در جلسه فوق العاده کارگروه تنظیم بازار که در همان محل تشکیل شد،  گفت: دولت به دنبال آن است که با جلوگیری از نوسان قیمت ها و توزیع به موقع و مناسب کالاها به ویژه در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای کالاها و اقلام مصرفی مورد نیاز به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون اول رییس جمهوری افزود: نباید مردم تفاوتی بین قیمت مصوب کالا و قیمتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد احساس کنند.

مخبر تاکید کرد: دستگاه های نظارتی با حضور میدانی باید کنترل دقیق و مستمر روی قیمت ها داشته باشند و البته دولت نیز مصمم است تا با حمایت همه جانبه و پشتیبانی دائم، بازار عرضه کالا را مدیریت کند تا مردم دچار مشکل نشوند.

همچنین در این جلسه که با حضور وزرای جهاد کشاورزی، صمت و دادگستری برگزار شد گزارشی از نحوه قیمت گذاری گوشت، مرغ، تخم مرغ و مواد لبنی و مصوبات ستاد تنظیم بازار و نحوه توزیع در میادین میوه و تره بار سطح کشور ارائه شد.

در این جلسه بعد از بحث و بررسی در خصوص زنجیره تولید و توزیع اقلام اساسی، برخی تصمیمات در حوزه بهبود وضعیت بازار اتخاذ شد.

مخبر در بازدید امروز که به مدت دو ساعت و بصورت سرزده انجام شد، پس از شنیدن مشکلات در نحوه توزیع و همچنین برخی تغییر قیمت ها دستورات لازم را به وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و دادگستری برای حل مشکلات در نحوه عرضه به مصرف کنندگان و تفاوت قیمت ها در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای صادر کرد.

معاون اول رییس جمهوری همچنین امروز در تماس تلفنی با شهردار تهران هماهنگی لازم برای مرتفع شدن موضوع تفاوت قیمت ها در فروشگاه های زنجیره ای تحت نظارت شهرداری در مقایسه با نرخ مصوب تنظیم بازار را مورد تاکید قرار داد.

مخبر در بازدید امروز و در گفت و گوی صمیمی با مردم و پس از شنیدن درد و دل ها و مشکلات آنها تاکید کرد که دولت با تمام توان و همکاری و همراهی مردم به دنبال رفع مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی آحاد جامعه است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.