• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

کارکنان شرکت «طبیعت» از وام قرض‌الحسنه برخوردار می‌شوند

  • کد خبر : 70536
  • 08 خرداد 1402 - 16:05
کارکنان شرکت «طبیعت» از وام قرض‌الحسنه برخوردار می‌شوند

با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مدیران عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و شرکت طبیعت سبز پارس کهن (طبیعت)، کارکنان این شرکت می‌توانند از وام قرض‌الحسنه برخوردار شوند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در جلسه امضای این تفاهم‌نامه، گفت: امضای تفاهم‌نامه کنونی با مجموعه معظم طبیعت آغاز یک فرآیند است. ما تعدادی از وام‌ها را بنا بر نیت خیر این مجموعه و همکاری مطلوبی که با بانک دارند، پرداخت می‌کنیم. امیدواریم همه پرسنل طبیعت از این وام‌ها برخوردار شوند و بخشی از دغدغه‌های مالی آن‌ها مرتفع شود.

کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حامی تولیدکنندگان
وی اظهار داشت: افزون بر این، در بخش فروش محصولات نیز می‌توانیم کمک کنیم. در حال حاضر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران توسط طرح کالاکارت خود، در بخش فروش محصولات و خدمات به شرکت‌های ایرانی کمک می‌کند. چند هزار پذیرنده در سراسر کشور کالاهایی را در حوزه مختلف عرضه می‌کنند که طرف قرارداد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هستند.
شمسی‌نژاد پیشنهاد داد: می‌توان بسته‌هایی از محصولات شرکت طبیعت را طراحی کرد و آن را به کارکنان شرکت‌ها تخصیص داد. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز هزینه آن را با پرداخت وام قرض‌الحسنه در چارچوب کالاکارت به کارکنان آن شرکت تسهیل می‌کند.

امکان ارائه بسته‌های کالایی به کارکنان سازمان‌ها فراهم است
در ادامه این جلسه «محمد مختاریانی» مدیرعامل شرکت طبیعت نیز گفت: ممکن است برخی اقشار نیاز داشته باشند اقلام مصرفی خود را نیز به صورت اقساطی یا با دریافت وام خریداری کنند.
وی افزود: برخی سازمان‌ها تمایل دارند بسته‌های کالایی را به کارکنان خود عرضه کنند که ما آمادگی داریم در چارچوب همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نیاز آن‌ها را مرتفع کنیم.
گفتنی است در چارچوب تفاهم‌نامه منعقد شده بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و گروه طبیعت، متناسب با منابعی که از سمت این گروه با هدف حمایت از کارکنان خود تخصیص می‌یابد، بانک نیز وام‌هایی را به معرفی‌شدگان از سوی این گروه پرداخت می‌کند. بر اساس تفاهم‌نامه مذکور، معرفی‌شدگان می‌توانند تا ۳ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد دریافت کنند. اقساط وام‌های یاد شده نیز حداکثر ۳۶ ماهه تعیین شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=70536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.