• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

کارکنان سازمان‌ها بدون پرداخت کارمزد خرید اقساطی کنند

  • کد خبر : 38856
  • 19 بهمن 1400 - 19:00
کارکنان سازمان‌ها بدون پرداخت کارمزد خرید اقساطی کنند

بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که به امضای مدیران عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و فروشگاه زنجیره‌ای رفاه رسید، سازمان‌ها می‌توانند با معرفی کارکنان خود، آن‌ها را از کارت اعتباری بدون کارمزد بهره‌مند کنند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل این بانک در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با فروشگاه رفاه، گفت: یکی از وظایفی که بانک‌های قرض‌الحسنه بر عهده دارند و به‌خوبی هم موفق شدند در طول سال‌های گذشته آن را انجام دهند، پرداخت وام قرض‌الحسنه برای نیازهای ضروری مردم است. مدل‌هایی که بانک‌های قرض‌الحسنه ایجاد کرده‌اند، از جمله کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یا استفاده از خدمات مربوط به خرید کالای ایرانی، خوشبختانه به‌خوبی توسعه یافته است.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کمترین نکول را در سطح شبکه بانکی دارد
وی ادامه داد: نرخ نکول این وام‌ها نیز به‌شدت پایین است. در حال حاضر میزان معوقات کل تسهیلات پرداخت شده از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کمتر از ۰.۶ درصد است که کمترین میزان نکول در شبکه بانکی به شمار می‌رود. علت اصلی نیز این است که مردم در بازپرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بسیار با تعهد عمل می‌کنند.
شمسی‌نژاد گفت: خوشبختانه فروشگاه‌های رفاه در طول سال‌های گذشته توسعه بسیار خوبی پیدا کرده‌اند. شاهدیم که این فروشگاه‌ زنجیره‌ای شبکه مخاطب بسیار خوبی را در جامعه جلب کرده و توانسته بخشی از دغدغه مردم را در تأمین مایحتاج ضروری خود برطرف کند. اگر بتوانیم همکاری‌های مشترک را توسعه دهیم و مانند کار مشترک امروز محصولات مناسبی را ایجاد کنیم، به مردم کمک زیادی خواهد شد.
دریافت تسهیلات با نرخ صفر درصد!
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار کرد: نزدیک ایام عید نوروز هستیم و مردم احتیاجاتی دارند که فروشگاه رفاه می‌تواند بخشی از آن را پوشش دهد. مردم می‌توانند احتیاجات خود را از طریق فروشگاه رفاه تأمین کنند و سپس با اقساط ۱۲ ماهه این تسهیلات را به بانک برگردانند.
شمسی‌نژاد درباره جزئیات این تسهیلات توضیح داد: سقف این تسهیلات ۵۰ میلیون تومان است و کارمزد آن نیز ۳ درصد است که توسط فروشگاه رفاه پرداخت می‌شود و مردم، عملاً تسهیلات را با نرخ صفر درصد دریافت می‌کنند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کارنامه روشنی دارد
دکتر «رسول محمدی» مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز درباره این تفاهم‌نامه همکاری، گفت: در چند سال گذشته همکاری بسیار مناسبی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران داشتیم. ظرف یکی دو ماه گذشته نیز مذاکراتی با این بانک انجام دادیم و به جمع‌بندی رسیدیم که امروز تفاهم‌نامه آن امضا می‌شود و کاری متفاوت در طول چند سال اخیر به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: در چارچوب همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، فروشگاه زنجیره‌ای رفاه و پذیرندگان این فروشگاه، پرداخت تسهیلات صفر درصد صورت می‌گیرد. مردم از بانک‌های قرض‌الحسنه از جمله بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خاطرات خوبی دارند. این بانک در طول چند سال گذشته، به کارکنان دولت، بازنشستگان و همچنین اقشار محروم جامعه کمک‌های بجا و شایسته‌ای کرده است.
محمدی گفت: همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و فروشگاه رفاه منجر شده که حتی کارمزد تسهیلات قرض‌الحسنه نیز از مصرف‌کننده دریافت نشود و کارمزد این کارت اعتباری صفر باشد.
وی اظهار کرد: در شرایطی که دولت تلاش‌های زیادی انجام می‌دهد که قدرت خرید مردم را افزایش دهد، این کار می‌تواند کمک قابل توجهی به اقشاری کند که می‌خواهند مایحتاج خود را خریداری کنند. بدون شک بدون کارمزد بودن این طرح، کاری عظیم در حوزه مسئولیت اجتماعی برای هر دو مجموعه محسوب می‌شود.
جزئیات طرح و نحوه دریافت کالاکارت
سازوکار طرح یاد شده به این صورت است که سازمان‌های مختلف می‌توانند قراردادی با فروشگاه رفاه امضا کنند و کارکنان خود را برای دریافت این کارت اعتباری معرفی کنند. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به کارکنان معرفی شده، کارت اعتباری تخصیص می‌دهد و آن‌ها قادر خواهند بود از فروشگاه‌های رفاه خرید کنند. اقساط طرح نیز از حقوق کارکنان کسر خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=38856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.