• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

کارکنان جبهه تولید ادامه‌دهندگان راه شهدا هستند

  • کد خبر : 58611
  • 29 آبان 1401 - 16:56
کارکنان جبهه تولید ادامه‌دهندگان راه شهدا هستند

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، در نشست صمیمانه با فرزندان معزز شاهد شاغل در این شرکت گفت: انتظار ما از همه کارکنان به‌ویژه فرزندان شاهد شاغل در شرکت این است که در یاری کردن مجموعه برای رسیدن به اهداف متعالی سازمان، در خط مقدم جبهه صنعت باشند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایراسین، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، در نشست صمیمانه با فرزندان معزز شاهد شاغل در شرکت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۷۰ شهید که در روز ۲۵ آبان ماه سال ۶۱ در شهر شهیدپرور اصفهان تشییع شدند، گفت: نقل‌شده روزی که این شهدا را تشییع کردند، وقتی اولین نفرات از کاروان تشییع به همراه پیکر شهدا به گلستان شهدا رسید هنوز تعدادی از مردم به همراه پیکرهای شهدا، در میدان امام حاضر بودند که این نشان‌دهنده باشکوه بودن این مراسم است. امام خمینی (ره) نیز فرمودند: «شما در کجای دنیا می‌توانید جایی را مثل اصفهان پیدا کنید؟ همین چند روز پیش فقط در شهر اصفهان حدود ۳۷۰ شهید را تشییع کردند. همین شهیدداده‌ها و داغدیده‌ها همچنان به خدمت خود به اسلام ادامه می‌دهند.»

فشار همه‌جانبه حداکثری برای شکست مردم ایران

وی خاطرنشان کرد: دشمن با تمام قوا در تلاش است که با فشار همه‌جانبه حداکثری، مردم ایران را به زانو درآورد، ولی امروز به لطف الهی و به برکت خون شهدا آن‌قدر مقتدریم که دشمن جرئت حمله نظامی به کشور ما را ندارد، چون جوان‌هایی در زمان دفاع مقدس حماسه‌هایی مثال‌زدنی آفریدند.

مدیون خون شهدا هستیم

طیب‌نیا تصریح کرد: قلبا اعتقاد داریم که مدیون شهدا هستیم و در همین راستا تلاش خود را برای تکریم این عزیزان انجام می‌دهیم و بنا داریم بر مبنای قانون، شرایط عملکردی و زمینه‌های رشد همکاران را بهبود بخشیم.

فرزندان شاهد، رزمندگان خط مقدم جبهه صنعت باشند

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد: انتظار ما از همه کارکنان به‌ویژه فرزندان شاهد شاغل در شرکت این است که در یاری کردن مجموعه برای رسیدن به اهداف متعالی سازمان، در خط مقدم جبهه صنعت باشند. از این عزیزان به‌عنوان افرادی ولایت‌مدار انتظار می‌رود نگاهشان همین باشد. چون شهدا هم نگاهشان همین بود و در همین راه جان خود را اهدا کردند. باید اعتقاد ما این باشد که وظایف سازمانی، مأموریتی از جانب خداوند برای ماست. اگر نگاه همه ما در هر جایگاهی همین باشد، می‌توانیم سازمان و کشورمان را ارتقا ببخشیم.

ارزش انسان‌ها به سمت و جایگاهشان نیست

طیب‌نیا بیان کرد: ارزش انسان‌ها به سِمت نیست. گاهی افرادی با پست و مقام بالا اثر و یادی از خود به جا نگذاشته‌اند، ولی برخی از افراد که در سطوح پایین‌تر، با وجدان کاری وظایف خود را انجام می‌داده‌اند، هنوز هم یادشان در جمع مردم و همکارانشان وجود دارد.

وی گفت: در حمله سایبری یا در کسب رکوردهای متعدد اخیر، نقش‌های بزرگ را تک‌تک کارکنان با وجدان بر عهده داشتند؛ با تمام وجود افتخارآفرینی کردند. این همان مسیری است که شهدا دنبال کردند. به‌طور مثال، شهید خرازی هیچ‌وقت فکر نمی‌کرد اگر من شهید بشوم چه کسی جایگزین من می‌شود. به همین خاطر خودش وارد خط مقدم می‌شد و به دل دشمن می‌زد یا افرادی مثل شهید ستاری، شخصا برای تعمیر هواپیما در عرصه حاضر می‌شد. این نگاه باید در تک‌تک ما نهادینه شود. خانواده شهدا باید در این زمینه پیشگام باشند. همچنانکه شهید حسن تهرانی‌مقدم، پدر علم موشکی کشور می‌گوید: «فقط انسان‌های ضعیف به‌اندازه امکانات و مناصبشان کار می‌کنند». به همین خاطر باید هرکاری که از دستمان برمی‌آید برای اعتلای سازمان انجام دهیم.

ضرورت جهاد در عرصه کار و تبیین

طیب‌نیا تصریح کرد: فرزندان شاهد باید کمک کنند مأموریت‌های این مجموعه را انجام دهیم و دشمن را ناکام بگذاریم. هم در حوزه فنی و هم در حوزه مقابله با جنگ رسانه، راه شهدا را ادامه دهید. رهبر انقلاب فضای مجازی را بسیار مهم می‌دانند و بنده از شما می‌خواهم در این زمینه، سفیران موفقیت‌های این مجموعه و جهادگران عرصه تبیین باشید.

وی با بیان اینکه مجموعه فولاد مبارکه یکی از پایه‌های این انقلاب و نظام است، گفت: امروز جبهه ما سنگر تولید است؛ بنابراین باید در هر مسئولیتی که هستیم، با اتخاذ روش، منش و روحیه شهدای گران‌قدر تمام تلاش خود را برای پیروزی در این نبرد انجام دهیم. در این بین مسئولیت فرزندان شاهد به‌مراتب خطیرتر است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=58611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.