• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

کارکنان اورژانس و فوریت‌های پزشکی منطقه ویژه اقتصادی لامرد تجلیل شدند

  • کد خبر : 25021
  • 30 شهریور 1400 - 15:28
کارکنان اورژانس و فوریت‌های پزشکی منطقه ویژه اقتصادی لامرد تجلیل شدند

کارکنان زحمتکش اورژانس منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی (بیست و ششم شهریور) با حضور مدیرعامل و مدیران این منطقه تجلیل شدند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مهندس احسان انصاری مدیرعامل با اهدا لوحی از زحمات کارکنان درمانگاه اورژانس منطقه ویژه لامرد تجلیل کرد.

متن لوح سپاس مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد از پیشگامان این عرصه به شرح زیر است:  

خداوند متعال را شاکرم که فرصت خطیر و ارزشمند احیای مصدومان، نجات حادثه‌دیدگان و خدمت به بیماران را برعهده شما شایستگان سپیدپوش و جهادگران اورژانس گذاشته است و امروز نقش و جایگاه رفیع این حرفه تخصصی در ارائه خدمات و مراقبت‌های پیش بیمارستانی در بلایا و حوادث طبیعی و غیر طبیعی به ویژه شیوع کرونا ویروس بیشتر از گذشته به چشم می‌آید.

بر خود می‌بالم که همکارانم در مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی منطقه ویژه اقتصادی لامرد؛ با اراده‌ای قوی و متعهدانه با صبر و بردباری و به صورت شبانه‌روزی به پشتوانه ایمان، اعتقاد، دانش، توانایی و نوع‌دوستی همواره احیاگر نفس‌های نیازمندان خدمات امدادی هستند و با فعالیت‌های ارزشمند خود، ثابت کرده‌اند نقش برجسته‌‌ای در تداوم جهش تولید در این کانون صنعتی دارند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و صمیمانه از کوشش و زحمات کارکنان خدوم اورژانس و فوریت‌های پزشکی و تکنسین‌های عزیز در منطقه ویژه اقتصادی لامرد تشکر می‌کنم و بیست و ششم شهریور ماه،سالروز تأسیس اورژانس و روز ملی فوریت‌های پزشکی را به پیشگامان این عرصه شادباش می‌گویم. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیگیری سیاست‌های سازمان ایمیدرو و منطقه ویژه اقتصادی لامرد، در برداشتن گام‌های مستحکم و مطمئن در مسیر مهرورزی و همچنین نجات جان آحاد شاغلان این کانون صنعتی و در صورت امکان کمک به مردم مناطق پیرامونی سرآمد باشیم.

احسان انصاری-مدیرعامل  منطقه ویژه اقتصادی لامرد

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=25021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.